משפט

סדקים בקואליציה? יריב לוין תחת מתקפה של בכירים בליכוד

האם שר המשפטים נוגס במעמדו של רה"מ נתניהו? בליכוד יש שמביטים בדאגה בעליית כוחו של יריב לוין ומנגד יש מי שמשגרים מסר של גיבוי ותמיכה בלתי מסויגת כמו ח"כ טלי גוטליב: "אם למישהו יש קושי עם החוזק של יריב לוין - זו הבעיה שלו"
דוד זולדן |  1
בנימין נתניהו, יריב לוין (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
הטענות ל"מרד" בליכוד מפרים את השלווה בשורות המפלגה אחרי ההצהרה בדבר תמיכה רחבה בתנאי להמשך התמיכה בחקיקה ונוכח הטענות כי שר המשפטים, יריב לוין נוגס במעמדו של רה"מ נתניהו, ח"כ טלי גוטליב מהליכוד התראיינה היום ברשת ב' ושפכה אור על המתרחש מאחורי הקלעים במפלגה.
"לא קיבלתי מסר או טלפון מנתניהו, אני אומרת דברים כפי שהם, בין אם הם טובים או לא", ציינה גוטליב. "כידוע, קשה לי לתת הוראות כך או כך. אם למישהו יש קושי עם החוזק של יריב לוין - זו הבעיה שלו, אני שמה את האגו בצד, אני לא עוסקת בספקולציות. אין אף אדם שנמצא בפוזיציה כמו להיות יו"ר ועדת חוץ וביטחון בלי שנתניהו ייתן לזה תיקוף. יש פה ניסיון של חברי כנסת להחליש את יריב לוין".
כשנשאלה גוטליב: "האם לנתניהו יש בעיה עם הכוח יריב לוין?", הדגישה גוטליב כי: "יש פה ניסיון להחליש את יריב לוין, של מספר חברי כנסת. גם נראה שיש ניסיון מלמעלה להחליש את יריב לוין".
בנוגע לעילת הסבירות, אמרה כי: "זה היה חוק חסר חשיבות. ראש הממשלה אחראי למדינת ישראל, אני מבינה את הצורך לשנות את הוועדה למינוי שופטים. לו הייתי ראשת הממשלה יכולתי לעשות מדיניות. אין סיכוי בעולם שאתן יד לפיצול מפלגה כי הליכוד היא מפלגה פרטית של מישהו, אנחנו מחויבים לשמור על ארבע שנים, אנחנו ממשלה עם תיקוף של 64 מנדטים וזו חובתנו. נאמנות היא ערך עליון בעיניי".
"אין שום מרד בליכוד. זאת פוליטיקה בשקל, משחק כוחות על ראשו של שר המשפטים לוין". ציינה גוטליב בנוגע לטענות למרד בליכוד וחתמה: "זה ניסיון מלמעלה להחליש אותו, גם נתניהו מעורב בזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יריב לוין
    שופי המוהל 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תירא יריב לוין . בבחירות הבאות אתה המועמד לראשות הליכוד . נתניהו בנסיגה פוליטית חזקה . תמנה אותו לשר חוץ כפי שאביו מולידו המליץ לעשות . חזק ואמץ . אתה מזכיר את הגבר היחיד שהיה לליכוד -- יצחק שמיר , שלמרות קומתו הנמוכה ידע להשתין בקשת גם על ראשי מתנגדיו הגבוהים . לך בדרכך הצודקת ואנחנו נתמוך .
    סגור