משפט

סוחר הסמים נתפס על חם: המשטרה מבקשת לחלט את רכושו

גבר בן 35 מתל אביב נתפס עם כמויות גדולות של סמים מסוכנים. המשטרה מבקשת להכריז עליו סוחר סמים ולחלט רכב בשווי של 98,000 שקל, ומזומן בסך 112,450 שקל 
מערכת ice | 
תפיסות סמים-אילוסטרציה (צילום unsplash, פלאש 90/ אביר סולטן)
כתב אישום ובקשה לחלט רכב בשווי של 98,000 שקל, ומזומן נוסף בסך 112,450 שקל הוגשו נגד תושב ת"א החשוד כי החזיק כמויות גדולות של סמים מסוכנים.
חקירה סמויה של שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון שכללה שימוש באמצעים דיגיטאליים, הובילה למעצר ולהגשת כתב אישום נגד גבר בן 35 תושב ת"א. הוא נעצר בגין החזקת סמים שלא לצריכה עצמית. לצורך החילוט מבקשת המשטרה לקבוע כי הנאשם סוחר סמים.

לפני כשבועיים בשעות הבוקר פשטו השוטרים על דירת הנאשם מצוידים בצו חיפוש. בדירה תפסו חומר חשוד כסם שלא לשימוש עצמי בכמויות גדולות: ️2 פלטות במשקל כולל של 76 גרם ברוטו, ונייר מקופל ובו חומר החשוד חומר החשוד כסם מסוכן מסוג חשיש במשקל של 9.41 גרם נטו.
כן נתפסה️ שקית המכילה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג MDMA במשקל של 0.62 גרם נטו.️ שקית נוספת ובה 2 שקיות המכילות חומר החשוד כסם מסוכן מסוג KETAMINE במשקל של 0.43 גרם נטו. ושקית נוספת במשקל של כ-1.3 גרם נטו.
עוד נמצאה בדירה שקית המכילה חומר החשוד כסם מסוכן מסוגMDMA ,, METHAMPETAMINE  CHLOROMETCHATHINONE במשקל של כ 0.95 גרם נטו. כן️ שקית המכילה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג  M- METHYLMETHCATHINONE במשקל של כ 0.9 גרם נטו.
את הסמים החזיק הנאשם על פי החשד, שלא לצריכה עצמית, מחולק בארון במטבח ועל השיש במטבח. עוד תפסו השוטרים בבית טלפון נייד ומזומן בסך כולל של 112,450 שקל אותם מבקשים לחלט.
הנאשם נעצר ע"י השוטרים לחקירה, מאז מעצרו הוארך, ועם סיומה של החקירה השבוע הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום, הכולל אישום בעבירת החזקת סמים שלא לצריכה עצמית בקשה להכריזו כסוחר סמים ולחלט את רכושו כמפורט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה