משפט

מי השאיר ראש של סוס מחוץ לבית מיליונר הקריפטו בת"א?

המשטרה הודיעה כי היא עצרה שני חשודים, תושבי מרכז הארץ, בחשד שהניחו ראש של סוס בכניסה לביתו של מיליונר הקריפטו בתל אביב
מערכת ice | 
פריצות קריפטו (צילום shutterstock)
תקרית מזעזעת התרחשה לפני כשלושה שבועות בבניין ברחוב ז'בוטינסקי בתל אביב, זאת לאחר שנמצא ראש כרות של סוס וכתובות נאצה בערבית מחוץ לביתו של יזם קריפטו, שהונו מוערך במיליוני שקלים. היום (שלישי) משטרת ישראל חשפה כי בלשי וחוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון, עצרו שני חשודים תושבי מרכז הארץ בחשד למעורבות באירוע. השניים  יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב
כזכור, הכל החל לפני שלושה שבועות כאמור, אז שכנים שנחשפו למראות הקשים של ראש הסוס מחוץ לביתו של מיליונר הקריפטו הזעיקו מיד את המשטרה למקום, וזו פתחה בחקירת האירוע. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב ירקון. 
אותו יזם הוא כלל לא ישראלי, ועדיין כאמור לא ברור מה מעורבתו ומי הם החשודים אשר מאיימים עליו, אך על פי דיווח ב-N12, זו ממש לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. לפני מספר חודשים, אלמונים הגיעו לדירתו, פרצו אותה ואיימו עליו עם אקדחים שלופים.
אחרי שאיימו עליו עם אקדחים, הם היכו אותו בברוטליות, ואילצו אותו להעביר לארנקי הקריפטו שברשותם את כל ההון הקריפטוגרפי שלו. למרות זאת, בפלטרפורמה הבינו כי מדובר במקרה חשוד, שכן כל ההון שלו שמוערך במיליוני שקלים עבר במכה אחת, וביטלו את הפעולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה