משפט

הצל מפרגן לבן גביר: "זהו נגמר, בוטלו ההטבות למחבלים"

הצל התייחס לכך שבן גביר ביטל את את ההטבה לאסירים ביטחוניים, שקיבלו טיפולי שיניים בחינם: "בן גביר החליט, זהו נגמר. בוטלו ההטבות למחבלים"

מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
הצל (יואב אליאסי) העלה היום (חמישי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מתייחס לכך שהאסירים הביטחוניים בבתי הכלא בישראל מקבלים טיפולי שיניים בחינם, וכי מעתה זה יופסק לאלתר, אחרי הוראה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.
בפוסט שהעלה הצל הוא כתב תחילה כי "מסתבר שבמשך כל השנים מדינת ישראל מטפלת למחבלים בשיניים בהוראת העליון (תראו מופתעים) וכל הטוב זה על חשבונינו ועוד עם רופאים פרטיים".
הצל המשיך ופרגן לאיתמר בן גביר: "אתמול בן גביר החליט זהו נגמר". לסיום, ציטט יואב אליאסי את דבריו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. "השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: 'אט אט נשנה את התנאים ונבטל את ההטבות למחבלים. אין שום סיבה בחוק לתת להם תנאים עודפים'".
"'במדינה נורמלית היו מוציאים את מי שרצח יהודי להורג אבל עד אז לפחות שלא יקבלו שעת טיפולי שיניים בחינם. נמשיך לשנות אט אט נשנה את התנאים ונבטל את ההטבות למחבלים. אין שום סיבה בחוק לתת להם תנאים עודפים. במדינה נורמלית היו מוציאים את מי שרצח יהודי להורג אבל עד אז לפחות שלא יקבלו שעת טיפולי שיניים בחינם. נמשיך לשנות'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה