משפט

עיריית ירושלים נגד המחאה: זה מה שעשו פקחי העייריה

פקחי עיריית ירושלים מנסים לפנות את מאהלי המחאה השונים בעיר נגד הרפורמה המשפטית ואף חילקו דוחות על סך 780 שקל לכל אדם שהיה ב"מאחז הדמוקרטיה"
מערכת ice | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בימים האחרונים פקחי עיריית ירושלים פנו אל ארגוני המחאה ואיימו לפנות את המאהלים שהקימו מול שלל משרדי הממשלה ומול משרד ראש הממשלה בעיר. הפקחים אף חילקו דוחות על סך 780 שקל לכל מי שנכח ב"מאחז הדמוקרטיה" שהוקם על ידי אנשי מחאת המילואימנקים. המוחים הואשמו ב"נזק לרכוש עירוני".
בשיחה של רון רייס, האיש המופקד על "מאחז הדמוקרטיה" עם N12 הוא סיפר כי: "קיבלנו אישורים כחוק להקמת האוהל מעיריית ירושלים ולמרות זאת יחידת האכיפה של העירייה מתעמרת בנו. הם מקבלים גיבוי מהדרג הכי גבוה - אנחנו מקבלים קנסות ואיומים. בהתחלה טענו שהשלטים לא בטיחותיים וביקשו שנביא מהנדס."
הוא ממשיך וטוען כי: "אחרי שהבאנו מהנדס בטיחות שנתן לנו אישור, הפקחים טענו בפנינו שאנחנו צריכים להסיר את השלטים כי יש בהם 'כתובות נאצה'. זו פשוט טענה הזויה, מה שכתוב על השלטים שדורשים להוריד זה 'עוצרים את הקרע בעם'".
מתנועת המחאה הירושלמית "שומרים על הבית המשותף" נמסר: "המחאה הירושלמית היא אגרוף אחד ולא ניתן שהעירייה תפגע במי מאיתנו. אם לא יבוטלו הדוחות השערוייתיים נגד מחאת המילואימניקים, העירייה לא תצטרך לפנות רק אותם, אלא גם אותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה