משפט

צופית גרנט מסבכת את גרושתו של בעלה: "הרצחת וגם ירשת?"

לאחר שלא קיבלה לכאורה עדיין לא קיבלה ממנה את הכסף, המגישה הביאה את מיכל רנד להליך של חדלות פירעון: "היא תבעה כדי להתקזז, כדי ששולי לא ישלם לי. שימי לב שהיא תבעה בדיוק את אותו הסכום שבית הדין המליץ למתן הגט, 500 אלף שקל"
מערכת ice | 
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
מה יהיה עם הכסף? צופית גרנט, אשתו של הזמר שולי רנד, שזכתה בתביעה נגד גרושתו של בעלה מיכל רנד בסכום של חצי מיליון שקל בגין תביעת לשון הרע, עדיין לא קיבלה ממנה את הכסף וכעת הביאה אותה להליך של חדלות פירעון.
המהלך קרה בשבוע שעבר הושמעה עם בקשתה של גרנט בפני השופטת דר להב בבית משפט השלום בראשל"צ לנקוט בצעד נגד מיכל רנד שטענה: ״על זה נאמר, הרצחת וגם ירשת? חדלות הפירעון על סך חצי מיליון שקל שהגישה נגדי גרנט, על פסק דין שבו זכתה בהיעדר הגנה, יצאה לדרך".

עוד הוסיפה רנד: "היא שולחת את ההוצל"פ אליי הביתה כאילו יש שם מה לעקל. היא לא תבעה שאשלם, היא תבעה כדי להתקזז, כדי ששולי לא ישלם לי. שימי לב שהיא תבעה בדיוק את אותו הסכום שבית הדין המליץ למתן הגט, 500 אלף שקל״.
עו"ד אופיר פדר, המייצג את צופית גרנט־רנד הסבירה: "גרנט־רנד אינה מוצאת צורך להרחיב מעבר לכך שבית המשפט אמר את דברו - הן בחיוב הכספי שהשית על מיכל רנד והן בהכרזה עליה כעל חדלת פירעון, על כל המשתמע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה