השוק

משה חוגג נגד המשטרה: לאן נעלמה הפרארי שהועמדה למכירה?

אחרי שמשטרת ישראל חילטה את הפרארי של משה חוגג, נודע כי הרכב, שהמתין זמן ממושך במגרש של המשטרה, הועמס על משאית ויצא למקום לא ידוע, אחרי שחוגג סירב למכור אותה
מערכת ice | 
משה חוגג (צילום פלאש 90)
מכרז החילוט של המדינה כולל גם פרארי GTS מודל 1977, שנחשב לרכב אספנות נדיר במיוחד. לאחרונה נחשף ב"כלכליסט" כי כי אותו רכב שייך לאיש העסקים, משה חוגג, שנחקר במהלך החודשים האחרונים על ידי המשטרה על עבירות מרמה במטבעות קריפטו וכן בעבירות מין חמורות.
היום (שלישי) בכלכליסט חזרו לאותו סיפור ודיווחו כי הפרארי, שהמתינה זמן ממושך במגרש משטרת ישראל, ואף הוגשו עבורה הצעות מחיר שנאמדו במאות אלפי שקלים, בסופו של דבר הועמסה על משאית ויצאה מהמגרש למיקום שאינו ידוע.
כעת נודע כי הפרארי כבר לא תימכר.  הסיבה שהיא לא תימכר היא הכי חוגג אינו מעוניין למכור אותה, זאת למרות ההצעות שהתקבלו. המשמעות היא פשוטה: הפרארי של חוגג אמנם תפוסה בידי משטרת ישראל, אך לעת עתה תישאר בבעלותו של איש העסקים והבעלים לשעבר של קבוצת בית"ר ירושלים. מטעמו של משה חוגג נמסר לאתר "כלכליסט" כי "לבקשתו של משה חוגג רכב הפרארי שבבעלותו הועמד למכירה. בהמשך התחרט וביקש להשאיר אותו בבעלותו ולא למוכרו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה