משפט

משפט נתניהו: "חיפשו את הראש של נתניהו בכל תיקי האלפים"

מנהל לשכתו של נתניהו לשעבר הדהים את התביעה כשהאשים מעל דוכן העדים את החוקרים שהלכו לטענתו על הראש של נתניהו: "בתיק 3000 אמרו לי 'תביא פיסת מידע כלשהי על נתניהו או שטייניץ ונדע להסתדר איתך"
דוד זולדן |  2
משפט נתניהו (צילום מסך חדשות כאן 11)
עד התביעה במשפט נתניהו, דוד שרן, ומי שהיה ראש לשכתו של נתניהו בתקופה המדוברת מפתיע היום במהלך עדותו בבית המשפט המחוזי בירושלים ומטיח אשמה כבדה בחוקרי המשטרה ולפיה: חיפשו את הראש של נתניהו.
שרן אמר במהלך חקירתו הנגדית: "חיפשו את הראש של נתניהו בכל תיקי האלפים. בתיק 3000 אמרו לי 'תביא פיסת מידע כלשהי על נתניהו או שטייניץ ונדע להסתדר איתך ולהקל עליך". שרן גילה כי: "ידעתי שאם אני אסכים לומר לא אמת, אני אקבל הסכם עד מדינה. אם רק הייתי מסכים לחצות את הרוביקון ולומר שקר אז לא היו מפטרים אותי מקצא"א והיום עוד הייתה לי עבודה".
כפי שפרסמנו מוקדם יותר היום, כאשר נשאל שרן על היחסים בין הדוברות של לשכת נתניהו לאתר וואלה, הוא הפתיע ואמר כי "לא הייתה שום אווירה חיובית כלפי וואלה, ולא הייתה תחושה של 'נפנה לוואלה והכל יהיה בסדר'".
לשאלת התובע אמיר טבנקין, שרן סיפר על הזהות הפוליטית של האתרים והרחיב על היחס של דוברות רה"מ לאתר וואלה מול אתר ווינט: "ווינט בצד הכי שמאלי במפה וואלה היה קצת לפניו מבחינתי". נתניהו עומד לדין בין השאר בצל הטענה כי קיבל סיקור חיובי מאתר וואלה בתמורה לכך שקידם את האינטרסים הכלכליים של בעלי קבוצת בזק, שאול אלוביץ' שעומד אף הוא לדין בתיק 4000. בעדותו של שרן הוא סודק את קו ההגנה ומאיים למוטט אותו. האם ישכנע את השופטים? אין לדעת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השנים הקרובות יהיו תיקון מן ה"צדק", אח"כ הציונות הדתית
    מיכאל 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיקח את השלטון, ביבי לא ימני מספיק.
    סגור
  • 1.
    כתוב "סודק את קו ההגנה" צ"ל את התביעה (ל"ת)
    יהלי 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור