משפט

כוכב משחק הדיונון מואשם בהטרדה מינית

או יאנג סו, כוכב הסדרה המצליחה של נטפליקס, משחק הדיונון, מואשם בהטרדה מינית,  של אישה בסיפור שהחל ב-2017 וכעת נחשף לציבור הרחב
מערכת ice | 
משחק הדיונון (צילום יוטיוב/ נטפליקס)
או יאנג סו, כוכב משחק הדיונון, הואשם בהטרדה מינית, כך על פי התקשורת בדרום קוראה. בן ה-78 מואשם בהטרדה מינית של אישה בסיפור שהחל ב-2017 וכעת נחשף לציבור הרחב. עוד דווח כי הוא הכחיש את כל ההאשמות כנגדו.
יאנג סו הפך לשחקן הקוראני הראשון אי פעם שזכה בפרס גלובוס הזהב לשחקן המשנה הטוב ביותר בסדרה, לאחר הופעתו במותחן של נטפליקס שהגיע לראש הטבלה של הצפיות בסדרה בכל העולם. 
הקורבן לכאורה הגיש לראשונה תלונה במשטרה נגד השחקן, בדצמבר האחרון לפי סוכנות  ידיעות Yonhap. אבל התיק נסגר באפריל מבלי שהוגש נגדו כתב אישום. כעת פתחה הפרקליטות מחדש את החקירה "לבקשת הקורבן", כך על פי הדיווח. עוד הוסיפו כ הוא הואשם אך הוא לא נעצר בשלב זה. בעקבות האשמה, משרד התרבות של סיאול החליט להפסיק לשדר פרסומת ממשלתית בהשתתפותו של יאנג סו.
כידוע, משחקי הדיונון, הסדרה המצליחה ביותר בכל הזמנים של נטפליקס, היא סדרת מותחן המספרת את סיפורם של אנשים עתירי חובות המתחרים על פרס כספי ענק בסדרה קטלנית של משחקי ילדים. יאנג סו גילם בסדרה את דומותו של המשתתף המבוגר ביותר בתחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה