תרבות ופנאי

ליאונרדו דיקפריו בדרך למשחק הדיונון? "האפשרות על השולחן"

יוצר הסדרה, וואנג דונג-היוק, אמר במסיבת עיתונאים כי הוא ישמח שהכוכב ההוליוודי ישתתף בסדרה, דיקפריו אמר בעבר שהוא אוהב ואף מעריץ את משחק הדיונון. "אולי אם הזמן או המזל יתאפשרו, נוכל לבקש ממנו להצטרף למשחקים", אמא היוצר. העונה הבאה של סדרת הלהיט הקוריאנית אמורה להיות מצולמת בשנה הבאה ולהגיע לנטפליקס במהלך 2024
מערכת ice | 
לאונרדו דיקפריו (צילום פייסבוק)
הסדרה הדרום-קוריאנית "משחק הדיונון" (Squid Game) הפכה במהרה ללהיט אדיר כשהוצגה לראשונה בשנה שעברה, והיא המשיכה לזכות בפרסים ובשבחים שונים לאורך עונת הפרסים הנוכחית. למרות שהעונה השנייה עדיין רחוקה, נשאלות שאלות לגבי עתיד הסדרה: כמה עונות היא תימשך ולאיזה כיוונים תוכל להתפתח אמנותית ומסחרית. האם חלק מהעתיד הפוטנציאלי הזה עשוי לכלול הבאת שחקנים מהמערב?
במסיבת עיתונאים שנערכה לאחרונה במשרדי נטפליקס בסיאול, התייחס יוצא הסדרה וואנג דונג-היוק לשאלה האם יופיעו בה בעתיד שחקנים הוליוודיים. הוא ענה: "לא יהיה שחקן הוליוודי ידוע בעונה 2, היא עדיין מתרחשת בקוריאה" עם זאת, דונג-היוק הוסיף שהוא יודע שליאונרדו דיקפריו הוא מעריץ של התוכנית, ואמר שמבחינתו האפשרות לא ירדה מהשולחן להשתתפות בעונה שלישית היפותטית. "אולי אם הזמן או המזל יאפשרו זאת, נוכל לבקש ממנו להצטרף למשחקים".
דיקפריו אכן אמר בעבר שהוא אוהב ומעריץ את הסדרה. העונה הבאה, השנייה בסדרה, אמורה להיות מצולמת בשנה הבאה וצפויה להיות משודרת בנטפליקס במהלך שנת 2024.
חלק ממה שגרם למשחק הדיונון המקורי להמריא היה צוות השחקנים שלו, שרוב המערב לא שמע עליהם קודם. הכנסת שחקנים הוליוודיים לתוכנית שכזו עלולה להיות מוזרה ולהרוס משהו מהקסם ומהייחוד. מצד שני, מותר לפנטז...
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה