טלוויזיה

משחק הדיונון חוזרת? זו ההצהרה של יוצר הסדרה

הסדרה שכבשה בסערה את דירוג נטפליקס וסחפה אחריה מעריצים מסביב לעולם, צפויה לחזור לעונה שניה, כי ככה זה עם סדרות מוצלחות מדי, השאלה היא מתי זה יקרה. ליוצר הסדרה יש תשובה
מערכת ice | 
משחק הדיונון (צילום נטפליקס)
יוצר משחק הדיונון, המגה-להיט של נטפליקס, הוואנג דונג-היוק הודיע אתמול על תאריך צפי לשובה של הסדרה שכבשה בסערה את משמשי נטפליקס מסביב לעולם, אבל לא בטוח שמדובר בבשורה טובה למכורים.
היוצא הודה כי עדיין לא כתב את התסריט לעונה השנייה וציין שהוא כנראה לא ישוחרר לפני סוף 2024, "אני צריך לעבוד על העונה השנייה. מקווה שאוכל להראות את זה למעריצים עד סוף 2024", אמר הכותב-במאי הדרום קוריאני בפסטיבל MIPTV בקאן שבדרום צרפת. יום קודם לכן בפסטיבל Canneseries הסמוך, הוא הודה שכתב רק שלושה עמודים מהתסריט להמשך המגה-להיט האלים.
"משחק דיונון" מציג מתמודדים מחלקים שוליים בחברה שמתחרים במשחקי ילדים מסורתיים בדרום קוריאה על כסף - כשהמפסידים מומתים. נטפליקס מסרה באוקטובר כי 142 מיליון מנויים צפו בתוכנית - כשני שליש ממשתמשיה - שיא נתונים שגרר אחריו הבטחות לעונה שניה.
הוואנג כתב את התוכנית במקור כסרט עלילתי ב-2009 והשתכנע ליצור סדרת טלוויזיה רק לאחר שנטפליקס הגיעה לדרום קוריאה ב-2016. על העיבוד של התסריט מחדש כדי להפוך אותו מסרט לסדרה, עבד במשך שבעה חודשים, והעיד על כך, "זה היה גיהנום. אולי העונה השנייה תהיה הסדרה האחרונה שלי".
עם זאת, היו יתרונות רבים להצלחה, כאשר הוונג קיבל הזדמנות לפגוש את ה"אליל" שלו, סטיבן ספילברג, שאמר לו שהוא סיים את כל התוכנית בשלושה ימים. "הוא אמר שהוא רוצה לגנוב את המוח שלי", אמר הוואנג.
הוואנג גם עובד על סרט שנשמע לא רחוק מדי ממופע הלהיט שלו. "מועדון KO" הוא סרט על הרג זקנים, המבוסס על ספרו של הסופר האיטלקי אומברטו אקו. הוואנג העיד עליו שזה "אפילו יותר אלים ממשחק דיונון" וכי, "אצטרך להתרחק מאנשים מבוגרים לאחר שחרורו", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה