טלוויזיה

משחק חוזר: "משחק הדיונון" עוד לא נגמר

יוצר הסדרה הקוריאנית שהשתלטה על העולם חושף כי נטפליקס הזמינה ממנו עונה שנייה, ויש כבר רמזים לגבי מה שיהיה בה
מערכת ice | 
משחק הדיונון (צילום יוטיוב/ נטפליקס)
הלהיט הגדול ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה, שלא מפסיק לשבור שיאים, יקבל הזדמנות לשבור אותם שוב: יוצר הסדרה "משחק הדיונון" חשף אחר הצהריים כי נטפליקס הזמינה עונה שנייה לסדרה הפופולארית.
הוואנג דונג-היוק, היוצר הדרום-קוריאני החתום על סדרת הטלוויזיה המצליחה ביותר בנטפליקס (וכנראה בטלוויזיה בכלל), חשף בשיחה עם כתב של סוכנות הידיעות אסושיאייטד פרס כי הסדרה תזכה לעונה שנייה.

"היו כל כך הרבה לחץ, כל כך הרבה דרישות וכל כך הרבה אהבה לעונה שנייה – אני מרגיש כמעט כאילו לא השארתם לנו ברירה!", הוא אמר. "אבל אני אומר שאכן תהיה עונה שנייה. זה בראש שלי עכשיו. אני בשלב התכנון כרגע. אבל אני חושב שמוקדם להגיד מתי או איך היא תקרה".
בשלב זה הוא עבר מקוריאנית לאנגלית ואמר: "אני מבטיח לכם: (סיונג) ג'י-הון (המשוחק על ידי לי ג'ונג-ג'יי, שעמד לצידו בזמן הראיון) יחזור, ויעשה משהוא למען העולם".
 
כידוע, "משחק הדיונון" עלתה לנטפליקס באמצע ספטמבר, והפכה עוד לפני תום החודש הראשון שלה בשירות לסדרה עם מספר הצפיות הגבוה ביותר בתולדות השירות, עם לא פחות מ-142 מיליון צופים ב-28 הימים הראשונים שלה. ימים בודדים לאחר עלייתה אמר היוצר בראיון לאתר וראייטי כי הכתיבה של העונה הראשונה היתה קשה, חשף ששני הפרקים הראשונים לבד לקחו לו חצי שנה, ואמר שאם תהיה עונה שנייה היא תהיה שונה מאוד מהראשונה: "אין לי תוכניות מפותחות ל'משחק הדיונון 2'. מעייף למדי רק לחשוב על זה. אך אם אעשה זאת – לא אעשה זאת לבד. אקח בחשבון שימוש בחדר כותבים ומספר במאים מנוסים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה