טלוויזיה

משחק הדיונון בדרך לקטוף עוד תואר נחשק

סדרת הלהיט הקוריאני ששברה את כל השיאים בנטפליקס, נמצאת בין רשימת המועמדות לסדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי גלובוס הזהב. הסדרה הצליחה להיכנס לעוד 2 קטגוריות, ולאיזה פרס מועמדת בילי אייליש?
מערכת ice | 
משחק הדיונון (צילום יוטיוב/ נטפליקס)
אמש (שני) התפרסמה רשימת המועמדים המלאה לטקס פרסי גלובוס הזהב 2022. הטקס יתקיים ב-9 בינואר. עם זאת, הטקס לא ישודר בטלוויזיה בעקבות מחלוקת סביב הארגון שמאחורי הגלובס, איגוד העיתונאים הזרים של הוליווד (HFPA).
בין המועמדים לתואר הסרט הטוב ביותר בקטגוריית דרמה, נמצאים "בלפסט" המספר על ילד בזמן המהומות בצפון אירלנד בנות ה-60, "קודה", שהוא סיפור על ילדה מוזיקלית שנולדה להורים חירשים, הסרט המונומנטלי "חוֹלית" המבוסס על ספרו הקלאסי של פרנק הרברט, "משפחה מנצחת" בכיכובו של וויל סמית', והסרט של נטפליקס – "כוחו של הכלב".
בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסרט דרמה המועמדים הם מהרשלה עלי על תפקידו ב-"שירת הברבור", חוויאר בארדם בסרט "הזוג ריקרדו" ובנדיקט קמברבאץ' על תפקידו ב-"כוחו של הכלב". בקטגוריית השיר המקורי הטוב ביותר בסרט קולנוע, מועמד בין היתר שיר הנושא של "ג'יימס בונד: לא זמן למות" שבוצע על ידי בילי אייליש ונוצר על ידה יחד עם אחיה פיניאס.
בקטגוריית הבמאי הטוב ביותר של השנה מועמדים קנת בראנה במאי הסרט "בלפסט", שהסרט הוא סיפור אישי שלו. ג'יין קמפיון במאי "כוחו של הכלב", מגי ג'ילנהול במאית "הבת האבודה", סטיבן שפילברג שביים השנה גרסה חדשה "סיפור הפרברים" ודניס וילנב במאי הסרט "חולית". בין המועמדות לתואר סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר בקטגוריית דרמה הם "לופן" של נטפליקס, "תוכנית הבוקר" בכיכובה של ג'ניפר אניסטון, Post, "משחק הדיונון" שסחפה את העולם בשנה האחרונה והסדרה המוערכת "יורשים"
"משחק הדיונון" השתחלה לעוד 2 קטגוריות נוספות בגלובוס הזהב: השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה, לי יונג-ג'ה, המגלם את הגיבור סונג ג'י-הון, ובשחקן המשנה הטוב ביותר בסדרה מועמד הו יונג-סו, המגלם את או איל-נאם, הלא הוא הזקן עם החליפה הירוקה מספר 001.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה