משפט

הוגש כתב אישום נגד כוכב מנצ'סטר יונייטד החשוד באונס

מייסון גרינווד, חלוצה הצעיר של קבוצת הכדורגל הבריטית, נעצר כבר בינואר בחשד לתקיפה ואונס. כעת, התביעה החליטה להגיש את הכתב אישום
מערכת ice |  1
מייסון גרינווד (צילום מתוך האינסטגרם)
מייסון גרינווד, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, מואשם בניסיון אונס, כך אישרה המשטרה ביום שבת. גרינווד, בן 21, הואשם גם בשליטה ובהתנהגות כפייה ותקיפה. הוא אמור להופיע בבית משפט השלום של מנצ'סטר וסלפורד ביום שני הקרוב.
ג'נט פוטר, סגנית התובעת הראשית, אמרה היום (שבת): "שירות התביעה של הכתר, אישר היום למשטרת מנצ'סטר רבתי, להגיש כתב אישום כנגד מייסון גרינווד, בן 21, בגין ניסיון אונס, עיסוק בהתנהגות שליטה ובכפייה ותקיפה שגרמה לחבלה גופנית. כל שלושת הסעיפים מתייחסים לאותה המתלוננת. תובעי אונס מומחים מיחידת התיקים המורכבת של CPS North West, אישרו את ההאשמות לאחר עיון בתיק ראיות שהתקבל ממשטרת מנצ'סטר רבתי".
גרינווד, נעצר בתחילה בינואר בעקבות האשמות שהועלו בסדרה של פוסטים מקוונים. הוא נשאר מושעה על ידי מנצ'סטר יונייטד עד להודעה חדשה, תוך כדי שהוא נמצא במעצר בית. בהודעה שפורסמה על ידי משטרת מנצ'סטר רבתי היום, נכתב: "המשטרה הגישה כתב אישום נגד גבר בן 21, בהתנהגות שליטה וכפייה, ניסיון אונס ותקיפה לפי סעיף 47 של אישה. מייסון גרינווד יופיע בבית משפט השלום במנצ'סטר וסלפורד ביום שני, 17 באוקטובר 2022. הוא נעצר באזור טראפורד מוקדם יותר היום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין לי חיים
    אוראל 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מייסון גרינווד היה שחקן ענק היה לו את זה אבל חבל שהוא הרס לעצמו את הקריירה יכל להיות בין הטובים באנגליה חבל באמת
    סגור