משפט

הישראלים שעשו עסקאות במיליארדים מסתבכים בענק - זו הסיבה

שלושה אחים למשפחת אלכסנדר נחשבים לשם דבר בענף הנדל"ן בארצות הברית, כאשר בעבר עשו עסקאות במיליארדי דולרים, תיווכו בעסקאות ענק ואף נתנו שרות לבכירים אמריקאים. תביעה חדשה נגדם מאיימת להרוס את כל מה שבנו
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pixbay)
תביעה חמורה הוגשה נגד טל אלכסנדר, איש נדל"ן אשר פועל בארצות הברית עם שני אחיו ונחשבים ל"כוכבים" בענף תיווך הנדל"ן, על פי דיווח של בלומברג. את שמם יצרו האחים כאשר צברו מוניטין רב בעסקאות משמעותיות ונוצצות, ביניהן תיווך על הבית היקר בניו יורק.
על פי בלומברג, בין הלקוחות של האחים ניתן למצוא את בתו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ ובעלה, איוונקה טראמפ וג'ראד קושנר, ועל פי הדיווחים, ששלושת האחים ביצעו עסקאות ברחבי ארצות הברית, בהיקף של כ-8 מיליארד דולר.
בתביעה החדשה שהוגשה נגד טל אלכסנדר בבית המשפט העליון בניו יורק, נטען כי הוא ושני אחיו ביצעו תקיפה מינית כלפי מי שהגישה את התביעה האזרחית, אנג'ליקה פארקר. פארקר טוענת שהאירוע המדובר התרחש בשנת 2012 ובו השתתפו שלושת האחים. זאת כאשר לטענתה, טל ואחיו אלון אנסו אותה והאח השלישי, אורן, צפה מהצד.
עורכת הדין של האחים אורן ואלון אומרת בתגובה לתביעה שהוגשה כי הם מכחישים את הטענות. למרות זאת, אחד מהאחים, אורן, הודיע כי הוא מפסיק את פעילותו בחברה בשל התביעה המתנהלת. האח טל אמר כי לטענתו הוא לא עשה משהו שהוא לא בסדר וכי מדובר בטענות כוזבות. סנגורה של התובעת אומר כי מדובר בהעברת מסר לפיו "מה שאסור לכולם, אסור גם לאנשים עשירים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה