משפט

ה-FBI בחשיפה דרמטית על שורדי הטיסה: "קורבנות של פשע"

לאחר שפורסם כי רגלו של אחד הנוסעים כמעט נשאבה החוצה בטיסה של חברת התעופה אלסקה איירליינס, ה-FBI מדווח שהוא הודיע לנוסעי הטיסה כי הם עלולים להיות קורבנות פוטנציאליים של פשע
מערכת ice | 
התרסקות מטוס-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השבוע דווח כי רגלו של אחד הנוסעים כמעט נשאבה החוצה בטיסה של אלסקה איירליינס לאחר שלפתע דלת המטוס נקרעה מהאוויר. כעת, מכריז ה-FBI כי נוסעי חברת התעופה המצוינת עלולים להיות "קורבנות פשע" של אלסקה איירליינס. 
בריאיון לאתר החדשות האמריקאי CNN, ציין עורך דינם של הנוסעים אשר נאלצו לחוות את אותה אימה בטיסה של חברת התעופה המוכרת, כי ה-FBI פנה לאותם נוסעים במכתב מיוחד. במכתב המדובר שנשלח אל הנוסעים, נכתב בין היתר: "אנו יוצרים איתך קשר מכיוון שאנחנו מגדירים אותך כקורבן פוטנציאלי לפשע".
לצד אותה הודעה דרמטית, ציין משרד העניינים הציבורי של ה-FBI בפני אתר החדשות ה-CNN, כי הוא אינו מאשר או מכחיש כי מתקיימים הליכי חקירה בנושא המדובר.  כזכור, לפני מספר ימים דיווחנו לכם כי במהלך הטיסה של אלסקה איירליינס, אחד הנוסעים תיאר רגע מפחיד שבו נקרעה דלת המטוס. בעקבות כך, ציין אותו נוסע כי הוא כמעט נשאב החוצה. 
חייו ניצלו בזכות חגורת המושב, אך אותו נוסע נשאר מצולק לכל החיים. הסיוט התרחש בטיסה של אלסקה איירליינס כשהנוסע יושב במרחק של סנטימטרים בודדים מהחור שנפער במטוס כשהדלת עפה באמצע הטיסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה