משפט

זוועה: התחזו לשליחים וכפתו את הקורבן לעיני בנו התינוק | צפו

 לאחר שמספר חשודים אספו מידע מודיעיני, אלו רכשו מאפים, התחזו לשליחים ותקפו את הקורבן ורעייתו לעיני בנם התינוק. לבסוף, הצליחו החשודים לשדוד את רכב היוקרה ולהימלט. בימים הקרובים, יוגש נגדם כתב אישום, מעצרם הוארך עד מחר
מערכת ice | 
משטרת ישראל בירושלים (צילום דוברות המשטרה)
זה קרה לפני שבועות אחדים. לאחר שמספר חשודים אספו מידע מודיעיני, רכשו מאפים התחזו מספר חשודים לשליחים והגיעו לבית הקורבן ומשפחתו בירושלים, אלו כפתו את בני המשפחה לעיני בנם התינוק, שדדו את רכב היוקרה ורכוש נוסף. לאחר שנעצרו על ידי המשטרה לחקירה, פענחו חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה בירושלים את מקרה השוד המזוין ובימים הקרובים יוגש  נגד החשודים כתב אישום.
השוד המזוין אירע במתחם "הולילנד", אשר ממוקם בשכונת רמת שת בדרום העיר ירושלים. בעקבות האירוע החריג, שוטרי מרחב ציון במחוז ירושלים, עצרו תחילה את נהג הרכב שנשדד, זאת לאחר שדרס שוטר שפעל בנחישות לסכל את מעשיו של החשוד שבשל סיכון חייו של השוטר, נורה ונפצע. במהלך הימים שחלפו, עצרה היחידה ללחימה בפשיעה ציון חשודים נוספים המעורבים בפרשה לחקירה וכבר בימים הקרובים צפוי נגדם כתב אישום.
לאחר שהדיווח על השוד התקבל, החלו הכוחות בסריקת השטח.  הבחין אחד השוטרים שערך סריקות תוך הכוונת תצפיתני מחוז ירושלים ברכב החשוד סמוך לגן סאקר בעיר, חסם את דרכו של הרכב וניסה לגשת אל דלת הנהג במטרה לעכבו. במהלך הסריקות, אותר חשוד והובא לחקירה.  על פי הערכת מצב ראשונית שקיימו הכוחות, מדובר באירוע על רקע פלילי.
במסגרת החקירה, עצרו בלשי היל"פ בסיוע יחידה מיוחדת של מג"ב ירושלים את החשוד הנוסף לחקירה ובהמשך, אותר חשוד נוסף ואף הוא לחקירה. מעצרם של החשודים המעורבים הוארך בבית המשפט לבקשת חוקרי יל"פ ציון מעת לעת לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינם ובמטרה לגבש ראיות כלפי כל אחד ואחד מהמעורבים על פי מנת חלקו באירוע. פרט לחשודים אלו, נחקרו מספר חשודים נוספים בחשד למעורבותם באירוע וחקירתם עודנה נמשכת.
לאחר תהליך החקירה הנרחב שנערך כנגדם, הוגשה בסוף השבוע הצהרת תובע מטעם פרקליטות ירושלים על הכוונה להגיש כבר במהלך הימים הקרובים את כתב האישום נגדם ומעצרם הוארך לשם כך עד מחר.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה