בריאות

לאומית והכשרת הישוב בשת"פ מסקרן: יחזיקו כ-40% ממדיקל סנטר

לאומית שירותי בריאות נכנסת כשותפה בחברה שתפעיל את המרכז הרפואי גריאטרי-שיקומי שבפרויקט ה-Medical Center שמקדמת החברה בבני ברק. לאחר השלמת העסקה, לאומית תחזיק 20% מחברת ההפעלה, בעל ניסיון בניהול מרכזים גריאטריים יחזיק 60%, והכשרת הישוב תחזיק 20% מהחברה

מערכת ice | 
מדיקל סנטר (צילום viewpoint)
הכשרת הישוב חתמה על הסכם עם לאומית שירותי בריאות שתיכנס כשותפה במרכז הרפואי גריאטרי-שיקומי שבמגדל ה-Medical Center שמקדמת החברה במתחם ה-BBC בבני ברק.
לאחר השלמת העסקה תחזיק לאומית ב-20% מהחברה שתפעיל את המר"ג, 60% (חלף 66% כיום) יוחזקו על ידי השותף המוביל שיתפעל את המרכז והינו מתמחה ובעל ניסיון בניהול מרכזים גריאטריים, והכשרת הישוב תחזיק ב-20% נוספים (חלף 33% היום).
המר"ג צפוי כאמור להתפרש על פני 6.5 קומות במגדל ה-Medical Center שבבעלות הכשרת הישוב, אשר יוקם בשטח של כ-57 אלף מ"ר ב-20 קומות, כאשר המר"ג יכלול 11 מחלקות אשפוז ובריכה שיקומית-טיפולית.
על יתר שטחי הפרויקט מנהלת החברה משאים ומתנים עם שוכרים, בעיקר מתחום הרפואה. מועד סיום הקמת המגדל צפוי לסוף שנת 2026, והחברה צופה NOI של כ-38 עד 43 מיליון שקלים בשנת אכלוס מלאה. דמי השכירות שישולמו לחברת הכשרת הישוב על ידי החברה שתתפעל את המר"ג יעמדו על למעלה ממיליון שקל בחודש, ובסך הכל על כ-13 מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה