בריאות

אסותא מחליפה את מנהל בית החולים: זה המינוי המסקרן

ד"ר נעם פינק ינהל את בית החולים "אסותא", הממוקם ברמת החייל. ד"ר פינק מחליף את ד"ר הדר מרום, אשר ניהלה את בית החולים במשך שלוש השנים האחרונות. מנכ"ל אסותא, גידי לשץ: "אנו בטוחים כי הוא יתרום רבות לניהול בית החולים" 

מערכת ice | 
סניף אסותא רמת החייל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

בית החולים "אסותא" דיווח היום (שני) כי ד"ר נעם פינק מונה לתפקיד מנהל בית החולים הממוקם ברמת החייל. במסגרת תפקידו,  ד"ר פינק יקדם את בית החולים "אסותא", אשר בו מבוצעים כ-42,000   ניתוחים ופרוצדורות רפואיות מדי שנה. פינק בן ה-49, החליף את ד"ר הדר מרום שניהלה את בית החולים בשלוש השנים האחרונות.

לד"ר פינק עבר וידע עשיר בתחום הרפואה. מנהל בית החולים החדש מגיע לבית החולים "אסותא", לאחר 24 שנות שירות בצה"ל, ובתפקידו האחרון שימש כעוזר מנהל רפואי במרכז הרפואי שיבא- 'תל השומר'. מנהל בית החולים החדש, ד"ר נעם פינק, בעל התמחות ברפואה פנימית, וקרדיולוג מומחה ובחודשים הללו הוא מסיים את התמחותו השלישית- במנהל מערכות בריאות.
 



מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים, גידי לשץ, בירך את ד"ר פינק: ״ד"ר נעם פינק מביא עימו ניסיון עשיר וידע מקצועי רב, שצבר במהלך תקופות ההתמחות שעשה ובזמן  שירותו הצבאי. אנו סמוכים ובטוחים כי הוא יתרום רבות לניהול בית החולים אסותא רמת החייל , תוך הובלת מהלכי יישום של רפואה מתקדמת, ושמירה על רמת מקצוענות ומצוינות" .

בתמונה: מנהל בית החולים "אסותא" - ד"ר נעם פינק   (צילום:  גדי סיארה)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה