בריאות

מאוחדת בבשורה ללקוחות: זה השירות החדש שיינתן לראשונה

מבוטחי הקופה יוכלו לחבר את כרטיס הקופה לארנק הדיגיטלי של גוגל ואפל, ולהיפרד מהכרטיס המגנטי. המנכ"ל עוזי ביתן: "הכרטיסים הפיזיים הם נחלת העבר, מערכת הבריאות צריכה להתאים את עצמה לצרכים המשתנים של הלקוחות". מאור רווח, מנהל מרפאת שפרינצק: "המהלך ישפר משמעותית את חווית הלקוח"
מערכת ice | 
כרטיס הקופה הדיגיטלי (צילום דוברות מאוחדת, פלאש 90/ קובי גדעון)
כרטיסי האשראי הספיקו להפוך לנחלת העבר עבור רבים שעברו לארנק הדיגיטלי של גוגל ואפל, ומהיום גם כרטיס מאוחדת מצטרף לרשימת השירותים שזמינים בכף היד. כרטיס הקופה הדיגיטלי מאפשר לקבל מגוון רחב של שירותים, ללא הצורך בכרטיס פיזי, בין אם בביקור אצל הרופא, בעמדת המזכירות, במעבדה, אצל האחיות ובבתי המרקחת.
בשלב ראשון כרטיס הקופה הדיגיטלי של מאוחדת יפעל בכמה מרפאות גדולות ברחבי הארץ, כאשר אחת מהן היא מרפאת שפרינצק בתל אביב. ובהמשך, יורחב בהדרגה לכל מרפאות הקופה. עוזי ביתן, מנכ"ל מאוחדת: "רובנו מסתובבים עם כמה כרטיסי קופה בארנק, אחד לכל ילד וכמובן גם עם הכרטיס שלנו, ולעיתים קרובות גם מוצאים את עצמנו מבקשים לקבל שירות רפואי מסוים אבל מגלים שכרטיס הקופה לא נמצא ברשותנו".
"כרטיס הקופה הדיגיטלי מספק למטופלים חוויית שירות נוחה, שמותאמת לעידן הנוכחי בה רבים מאתנו מסתובבים בלי הארנק. הכרטיסים הפיזיים הם נחלת העבר, והיה לנו ברור שמערכת הבריאות צריכה להתאים את עצמה לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו. קופה שחרטה על דגלה את נושא החדשנות ואת נושא השירות, מדובר במהלך מתבקש שמאפשר ללקוחות שלנו לקבל שירות רפואי נגיש ונוח". 
מאור רווח, מנהל מרפאת מאוחדת בשפרינצק תל אביב: "אנחנו נמצאים בעיר שידועה ככזאת שהיא עיר ללא הפסקה, בה תושבי העיר מחפשים באופן תמידי דברים חדשניים. כדי להתאים את עצמנו לנוף הקיים, החלטנו להוביל אצלנו במרפאה את השירות החדש, שהולך לשפר ולחדש באופן משמעותי את חווית הלקוח אצל המבוטחים שלנו". 
 
כדי להשתמש בכרטיס הקופה הדיגיטלי, המטופל יצמיד את הטלפון שלו לקורא הכרטיסים בעת כניסתו למרפאה, הקורא יזהה אותו ויפנה אותו לשירות שהוא הזמין. הארנק הדיגיטלי של מאוחדת מתבסס על טכנולוגיית NFC, שקיימת כיום במרבית מכשירי הסמארטפון, ומיושמת באפליקציות פופולאריות רבות כמו ביט, פייבוקס, moovit ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה