בריאות

חדש ללקוחות קופת חולים כללית בשרון: טיפולים להרגלי התנועה

כללית רפואה משלימה בהרצליה משיקה שירות חדש - טיפולי פלדנקרייז, טכניקה ללימוד והשגת הרגלי תנועה ויציבה נכונים של הגוף
מערכת ice | 
המטפלת יעל קונש (צילום דירק קונש)
מרפאת כללית רפואה משלימה בהרצליה משיקה שירות חדש ומעתה מציעה גם טיפולי פלדנקרייז. השירות החדש מצטרף למגוון הטיפולים הקיימים במרפאה: אוסטאופתיה, טווינא, כירופרקטיקה, נטורופתיה, עיסוי דיקור, רפלקסולוגיה, שיאצו ושיטת אלכסנדר.
שיטת פלדנקרייז היא טכניקה שפותחה בישראל ללימוד והשגת הרגלי תנועה ויציבה נכונים של הגוף. משה פלדנקרייז, אבי השיטה, גילה לפני יותר מ-80 שנים כי יציבה לא נכונה של הגוף עלולה לגרום לכאבים ולבעיות בריאותיות שונות ובנה שיטה אותה אפשר ללמד בשיעורים (טיפולים) פרטניים או קבוצתיים. פלדנקרייז זכור כמורה התנועה של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון.

במסגרת הטיפול בשיטת פלדנקרייז, לומדים המטופלים כיצד לסגל הרגלי תנועה שישחררו את הגוף והנפש. השיטה מתאימה לכל גיל, ממבוגרים הסובלים מכאבים וגם לילדים על מנת לרכוש הרגלי תנועה שישרתו אותם לכל אורך חייהם.
בכללית רפואה משלימה מדגישים כי כל הטיפולים ניתנים על ידי מטפלות ומטפלים מוסמכים, מקצועיים ומנוסים. לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה