ויראלי

בלוגרית אכלה בשר של כריש מוגן - ונקנסה ב-18 אלף דולר

בלוגרית אוכל בסין נקנסה ב-125 אלף יואן (18,500 דולר) על ידי הרשויות לאחר שפרסמה סרטון שלה רוכשת בצורה לא חוקית ואז אוכלת בשר של כריש לבן (עמלץ לבן), שנחשב לזן של כרישים בסכנת הכחדה
מערכת ice | 
הכריש שנצפה בניו גרזי (צילום CNN)
בלוגרית אוכל בסין נקנסה ב-125 אלף יואן (18,500 דולר) על ידי הרשויות לאחר שפרסמה סרטון שלה רוכשת בצורה לא חוקית ואז אוכלת בשר של כריש לבן (עמלץ לבן), שנחשב לזן של כרישים בסכנת הכחדה. כך פורסם בסוכנות הידיעות בלומברג.
באכילתה את הכריש הלבן, אותה בלוגרית הפרה את החוקים של ההגנה על חיות הבר בסין. היא רכשה את הבשר באפריל בשנה שעברה ובשלב מאוחר יותר אכלה אותו. בהודעה היא זוהתה בשם ג'ין, ונמסר כי היא משתמשת בכינוי טיזי (Tizi) בסרטונים שלה, אותם היא מעלה לרשתות החברתיות וליוטיוב.
את הכריש רכשה ג'ין בפלטפורמת הקניות Taobao של עליבאבא, ועבורו היא שילמה 7,700 יאן. ביולי 2022 האישה פרסמה סרטונים באתרי המדיה החברתית הסינית Douyin ו- Kuaishou שבהם היא נראית אוספת את הכריש באורך כ-2 מטרים מחנות, מצטלמת איתו, מבשלת ואז אוכלת אותו. הסרטון הפך ויראלי במדינה, אך רבים התלוננו על האכזריות שהיא מפגינה כלפי החיה.
הרשויות בעיר החלו לחקור את הבלוגרית באוגוסט. בדיקות די.אן.אי מהשאריות אישרו כי מדובר בכריש לבן, המוגן בחוק הסיני. נעצרו עוד שני אנשים באשמת מעורבות בתפיסת הכריש ומכירתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה