ויראלי

בלוגרית תיעדה את עצמה אוכלת מרק עטלפים - ונעצרה

בלוגרית תאילנדית בשם פונצ'אנוק סריסאונאקלואה, שמנהלת ערוץ יוטיוב עם כמעט 400 אלף עוקבים, העלתה ליוטיוב תיעוד שלה אוכלת עטלף ונעצרה על ידי הרשויות. עשויה לקבל חמש שנות מאסר בפועל
מערכת ice | 
מרק עטלפים (צילום צילום מסך)
מגפת הקורונה הכתה בעולם בתדהמה וגבתה קורבנות רבים, כשעד היום העולם בעצם לא התאושש כשעדיין זנים חדשים של הנגיף מופיעים. בלוגרית תאילנדית בשם פונצ'אנוק סריסאונאקלואה, שמנהלת ערוץ יוטיוב עם כמעט 400 אלף עוקבים, העלתה ליוטיוב תיעוד שלה אוכלת עטלף.
סריסאונאקלואה העלתה סרטון שבו היא מתעדת את עצמה אוכלת בהנאה מעין תבשיל עטלף שהגיע כמרק עם עגבניות שרי וכמה עטלפים בשלמותם. אבל על הטעות של לפרסם את התיעוד היא עלולה לשלם בישיבה ממושכת מאחורי סורג ובריח.
סריסאונאקלואה חשפה בסרטון כי הטעם של העטלפים (אותם קנתה בשוק בלאוס) נפלא, ומשווה את האכילה שלהם לאכילת בשר נא, תוך שהיא מפרקת את הבשר מהעצמות וטובלת אותו ברוטב. היא אף אחזה בעטלף שלם מול המצלמה "יש לו שיניים", ואז נישנשה אותו וציינה כמה העצמות שלו רכות. היא אף הגדילה להוסיף כי גם לציפורני העטלף יש ריח של חולדה וכי העור שלהם דביק.
הסרטון התגלגל מיד והפך לוויראלי במיוחד. לאחר זמן קצר, הבלוגרית נעצרה  בחשד להפרת החוק להגנה על חיות הבר, אחזקת פגרים של חיות בר מוגנות והפרת חוק פשעי מחשוב. כעת, היא עומדת בפני עונש מאסר של כחמש שנים.כמו כן, סריסאונאקלואה תחויב לעבור בדיקות רפואיות כדי לוודא שדמה לא מכיל וירוסים מהעטלפים שעיכלה (בדומה למגפת הקורונה, שככל הנראה פרצה לאחר שאנשים אכלו עטלפים שהיו נגועים בנגיף).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה