בריאות

המשק הישראלי נרתם לחודש המודעות לסרטן השד

חברות רבות במשק מציינות את חודש המודעות לסרטן השד בפעילויות שונות: מפעילויות והרצאות לעובדים דרך הזמנת כירורגית שד לבדיקות ועד מנות מיוחדות במסעדות
מערכת ice | 
חודש המודעות לסרטן השד
חברות ישראליות שונות מציינות את חודש המודעות לסרטן השד ונרתמות למאבק, עם פעילויות שונות לעובדיהן ולציבור הרחב.
בחברת Nucleai ציינו את חודש המודעות לסרטן השד בפעילויות לאורך כל החודש. הפעילות כללה שינוי לוגו של החברה בכלל הפלטפורמות החברתיות ושיתוף של מידע וסיפורים אישיים. בנוסף, החברה הקדישה יום להרצאות של העובדים שהיו אחראים על פרויקט הפיתוח של סרטן השד בחברה. לסיום הפעילות, צוותים נבחרים מהחברה בארץ ובחו"ל יצאו לריצה של 5 קילומטרים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם וכתמיכה לעידוד המחקר בסרטן השד.

כמדי שנה, עובדי ועובדות Digital Turbine ישתתפו בפעילות ששמה את המודעות לסרטן השד במקום הראשון. בשיתוף עם עמותת "אחת מתשע", תתארח דוברת אמיצה שתספר על ההתמודדות שלה עם המחלה, על רגעי המשבר - ועל רגעי הניצחון.
בחברת AppsFlyer הזמינו את נשות המשרד ואת בנות הזוג של העובדים והעובדות להיבדק אצל כירורגית שד שהגיעה למשרד כמדי שנה, זאת כחלק מחודש המודעות לסרטן השד. נערכו שלושה ימי בדיקות מרוכזים במשרדי החברה בהרצליה, אליהן נרשמו עשרות נשים.
חברת Silverfort יזמה פעילות בת חודש ימים שבסופה תתרום כסף לחקר סרטן השד. במהלך חודש אוקטובר יבוצעו בחברה מגוון פעילויות להעלאת המודעות, על כל פעילות שיזמו העובדים או ייקחו בהם חלק יוכלו לצבור נקודות שיומרו בסוף החודש לדולרים שאותם יתרמו לעמותה לחקר הסרטן. עיקרי הפעילויות יהיו ברשתות החברתיות ויתבצעו באמצעות שיתופי תמונות, פוסטים וסיפורים ברשת. בין היתר, להוסיף חתימת מייל עם הלוגו המחודש, גברים מגדלים שפם ,תרומת שיער, תחרות לבישת פרטים ורודים המזוהים עם המחלה, שינוי תמונת פרופיל עם לוגו המודעות. בנוסף מתוכנן גם יום מרוכז בו יגיע רופא כירורג שד ויבדוק את העובדים לבחירתם.
החברה העירונית לפיתוח התיירות וצוות מרינה הרצליה יקיימו גם השנה במסגרת חודש המודעות הבינלאומי למחלת סרטן השד את "המשט הוורוד". ביום שישי 11/11 יתקיים המשט זו השנה הרביעית בשיתוף עיריית הרצליה והאגודה למלחמה בסרטן. במשט ישתתפו חולות ומחלימות מן המחלה, הן יפגשו על סירות וישוטו יחד ללב ים, שם יישאו תפילה מרגשת למען בריאות החולות והמחלימות, ויזרקו בטקס מרגש במיוחד ללב ים ורד אחד בודד על מנת שברכתן תתגשם.
בחברות פורטשיפט ואפסגון, מקבוצת החדשנות של סיסקו בישראל (ET&I) החליפו את לוגו החברה בעמודי הרשתות החברתיות לצבע ורוד בכדי להעלות את המודעות והחשיבות בחודש זה לסרטן השד. 
רשת ההמבורגרים פריז טקסס תצא בקולקציית המבורגרים ורודים מיוחדת: כל לקוח שיגיע ויזמין את מנת הספיישל (הלחמניה הוורודה) וישתף ברשתות החברתיות בצירוף תיוג #לכילהיבדק - יזכה בתוספת לארוחה בחינם. כמו כן מציעים מגוון קוקטיילים ורודים המזוהים עם צבע המודעות בחודש זה בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה