בריאות

דרמה ברכבת בראשל"צ: ביצע פעלול והתחשמל, הרכבות הופסקו

בן 23 ביצע תרגיל "פארקור" בתחנת הרכבת, זינק מעל גג רכבת וככל הנראה נתלה על חוטי החשמל מעל הקרון ונפל על הפסים. הוא פונה במצב קשה
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
דרמה התחוללה אמש (שני) בתחנת הרכבת משה דיין בראשון לציון. צעיר שככל הנראה ביצע פעלול "פארקור", התחשמל ופונה במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון. מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר, בן 23, המתין סמוך לשעה 22:00 בסמוך לפסי הרכבת, ולפי עדויות אמר למישהו שהוא עומד לבצע פעלול. הצעיר זינק מעל קרון הרכבת, ובעודו על הגג ככל הנראה נתלה על חוטי החשמל החשופים, התחשמל ונפל על הפסים מחוסר הכרה. בעקבות האירוע הופסקה תנועת הרכבות מת"א לראשון לציון ודרומה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן שש מכות חשמל מדפיברילטור. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים וולפסון בחולון בניידת טיפול נמרץ כשהוא מונשם.
החובשים של מד"א אלירן בקאלו וכפיר ורסנו סיפרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לצעיר ששכב ללא הכרה, ללא דופק וללא נשימה. העברנו אותו למקום בטוח ומיד התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן מכות חשמל ממכשיר דפיברילטור. אחרי דקות ארוכות של פעולות מצילות חיים, לבו של הצעיר שב לפעום. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה והוא מונשם".
 
משטרת ישראל פתחה אמש בחקירת המקרה, גבתה עדויות מעדי ראייה בתחנת הרכבת ואספה את מצלמות האבטחה, זאת בניסיון להתחקות אחר מעשיו של הצעיר בתחנה וכיצד אירע האסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה