בריאות

טרגדיה: כוכבת הרשת בת ה-33 מתה אחרי ניתוח להגדלת הישבן

אלין פריירה הברזילאית, שהייתה בעלת חשבון אינסטגרם עם 60,000 עוקבים, החליטה לעבור ניתוח להגדלת ישבן - הליך שכבר יצא מהאופנה בקרב רבים בשל הסיכונים הכרוכים בו. למרות האזהרות והדיווחים על סכנות, פריירה בחרה להמשיך עם ההליך, החלטה שהובילה לתוצאות הרות אסון
מערכת ice |  1
טיפול רפואי (צילום shutterstock)
בעולם שבו מראה חיצוני ופופולריות ברשתות החברתיות הפכו למטבע עובר לסוחר, אלין פריירה, כוכבת רשת ברזילאית בת 33, שילמה את המחיר האולטימטיבי בחיפושה אחר ה"מראה המושלם". סיפורה הטראגי של פריירה מאיר זרקור על הסכנות הטמונות בתעשיית היופי והאסתטיקה, ומעלה שאלות נוקבות על המחיר שאנשים מוכנים לשלם עבור תהילה ויופי.
פריירה, שהייתה בעלת חשבון אינסטגרם עם 60,000 עוקבים, החליטה לעבור ניתוח להגדלת ישבן - הליך שכבר יצא מהאופנה בקרב רבים בשל הסיכונים הכרוכים בו. למרות האזהרות והדיווחים על סכנות, פריירה בחרה להמשיך עם ההליך, החלטה שהובילה לתוצאות הרות אסון.

הטרגדיה החלה להתגלגל כאשר פריירה חשה ברע לאחר הניתוח. למרות שהרופאה המטפלת, ד"ר גרזיאלי דה סילבה, טענה כי זוהי תגובה נורמלית, מצבה של פריירה המשיך להידרדר. היא סבלה מכאבי בטן עזים, התעלפה בביתה, ולבסוף הובהלה לבית החולים, שם נכנסה לתרדמת ומתה כעבור מספר ימים משני התקפי לב.
חקירה ראשונית חשפה כי הניתוח בוצע במרפאה אסתטית ללא רישיון, וכי לישבנה של פריירה הוזרק חומר בשם פולימתיל מתאקרילט, המוכר גם כזכוכית אקרילית. משפחתה של פריירה טוענת כי היא סבלה מזיהום חמור בעקבות הפרוצדורה. בעקבות האירוע, המרפאה נסגרה והבעלים נעצרה במסגרת חקירה משטרתית.
מקרה זה מעלה שאלות קשות על האחריות של מטפלים אסתטיים, הרגולציה בתחום, והלחץ החברתי המוביל אנשים לקחת סיכונים מיותרים. הוא גם מדגיש את הצורך בהעלאת המודעות לסכנות הטמונות בניתוחים פלסטיים לא מורשים ואת חשיבותה של קבלה עצמית.
 
בעוד שהעולם מתאבל על אובדנה הטראגי של אלין פריירה, סיפורה משמש כאזהרה מטלטלת לכל אלה השוקלים לעבור הליכים אסתטיים מסוכנים. הוא מזכיר לנו שהמרדף אחר יופי מושלם עלול להסתיים במחיר כבד מנשוא, ומעורר דיון חשוב על הערכים החברתיים המניעים אנשים לקחת סיכונים כה גדולים למען מראה חיצוני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין שכל אין דאגות
    ... 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נורא.
    סגור