בעולם

כוכבת הרשת האהובה נפטרה בגיל 22: "אני מפחדת, לא רוצה למות"

לאה סמית', כוכבת טיקטוק בת 22 מאנגליה נפטרה ביום שני האחרון כתוצאה ממחלת הסרטן. סמית' נהגה לשתף את עוקביה בהתמודדותה עם המחלה, אך לאחרונה בן זוגה שיתף את הבשורה המצערת: "כולנו נתגעגע ללאה, אבל נדאג שלעולם לא נשכח אותה"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
לאה סמית', כוכבת טיקטוק בת 22 מאנגליה אשר מרבית סרטוניה היו בנושא מלחמת הסרטן איתה מתמודדת, נפטרה ביום שני האחרון ממחלת סרקומה (סוג מסוים של סרטן הפוגע לרוב בצעירים).
לסמית' היו יותר מחצי מיליון משתמשים אשר עקבו באדיקות אחר התכנים שהעלתה, והם מיהרו להספיד אותה לאחר ההודעה המצערת שמסר אנדרו מור, בן זוגה. "עצוב לומר שהיא נפטרה היום בסביבות השעה אחת עשרה הבוקר", כתב. "רוצה להגיד תודה לכולם. כלך התגובות שלכם אכן עזרו, היא באמת קראה את כולן. כל מי שכתב משהו נחמד אי פעם, זה משמעותי יותר ממה שאתם חושבים. כולנו נתגעגע ללאה אבל נדאג שלעולם לא נשכח אותה".
במשך השנים האחרונות היא תיעדה את המסע שלה, והסבירה כי לאחר שכבר הבריאה מהסרטן היא חלתה בו שוב. "בתוך שבוע עברתי מחייה מטרופים שלי לנקודת ההתחלה", כתבה בפברואר 2022. "שוב אני לא בטוב. אני במיטה שבוע מאז שחזרתי הביתה מבית החולים. זה מרגיש כמו ההתחלה של הסוף, אני יודעת שזה כנראה לעולם לא יעבור", כתבה בכאב.
בסופו של דבר היא שיתפה כי הרופאים החליטו שלא לנסות להביא לה תרופות שונות או נוזלים, משום שהדבר לא עוזר. "הם רק רוצים להביא אותי למצב נוח ככל האפשר", כתבה. "לא יודעת מה זה אומר, אני מפחדת. לא רוצה למות עדיין. אני מצטערת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה