בעולם

ישראל בעימות חזיתי מול רוסיה: "משתפת פעולה עם איראן"

ישראל מסירה את הכפפות מול רוסיה? אחרי עוד ריאיון בו תקף שר החוץ הרוסי בחריפות את ישראל, הגיב שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן: "רוסיה משתמשת ברחפנים איראניים כדי להרוג אזרחים באוקראינה"
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין (צילום Naga11 /Shutterstock)
שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, תקף אמש (שלישי) בחריפות את רוסיה לאחר עוד ריאיון בו האשים שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב בהאשמות חמורות.
בריאיון לרשת CBS אמר לברוב שישראל מבצעת "חיסולים פוליטיים" בלבנון וסוריה: "אם בתגובה למתקפות טרור יתעלמו מהנורמות ההומניטריות הבין-לאומיות ויישמו ענישה קולקטיבית, זאת הזמנה לעוד שיטות לחימה ברבריות בשני הצדדים", אמר בין היתר.
 
בתגובה אמר השגריר ארדן במועצת הביטחון של האו"ם: "כמו שכל חברות המועצה פה יודעות, רוסיה משתמשת בכטב"מים איראניים כדי להרוג אזרחים באוקראינה. הטרור האיראני יגיע לכל מקום, כולנו יודעים את זה, אפילו רוסיה שמשתפת פעולה בעצמה עם איראן. אם המועצה תמשיך להתמקד בעזרה לעזה אך להתעלם מהאיום האיראני - העתיד המשותף של כולנו יהיה שחור מאוד".

עוד הזכיר ארדן כי במסגרת תוכנית ההתנתקות לפני 18 שנה יצאה ישראל מעזה, במטרה לבנות אמון עם הפלסטינים ולהבטיח עתיד טוב לשתי האומות. "במקום זאת, הפלסטינים בחרו בחמאס ומאז תחת האף של האו"ם, חמאס הפך את עזה למכונת מלחמה", ציין.
בציוץ בטוויטר שלו כתב ארדן: "הגבתי היום במועצת הבטחון לצביעות של רוסיה שבחוצפתה מבקרת אותנו בעוד שכולם יודעים שהיא משתפת פעולה עם איראן תומכת הטרור ומשתמשת במל״טים איראניים כדי להרוג אזרחים אוקראינים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה