בעולם

בן אנד ג'ריס נגד ישראל? "קוראים להפסקת אש קבועה ומיידית"

יו"ר מועצת המנהלים של מותג הגלידות האהוב, אנוראדהה מיטאל, הוציא הודעה לתקשורת ובה אמר: "כפי שאמרנו בעיראק ובאוקראינה, אנו קוראים לשלום ולהפסקת אש קבועה ומיידית", ובכך המשיך את קו החברה המבקר את ישראל כבר שנים
מערכת ice |  2
בן אנד ג'ריס (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
במקביל לקריאות של חברות רבות בעולם כנגד ישראל, גם מותג הגלידות האהוב, בן אנד ג'ריס, החליט לקרוא להפסקת אש קבוע בעזה. החברה ידועה בחוסר החיבה שלה בנוגע לישראל וממשיכה לפרסם הצהרות מטעמה, על אף שנמכרה ליוניליוור העולמית.
יו"ר מועצת המנהלים של החברה, אנוראדהה מיטאל, יצא בהודעה לתקשורת: "כפי שאמרנו בעיראק ובאוקראינה - אנו קוראים לשלום ולהפסקת אש קבועה ומיידית". אין ספק כי ההצהרה המקוממת היא אינה דבר מפתיע, שכן זו לא הפעם הראשונה בה החברה מחליטה לצאת כנגד מדיניות ישראל, והיא למעשה ממשיכה באותו הקו כבר שנים.
כזכור, בעבר החברה הודיעה כי תפסיק למכור את הגלידות שלה מעבר לקו הירוק, או מה שהם כינו "השטחים הפלסטיניים הכבושים". בעקבות המהלך הם ספגו ביקורת נוקבת מצד מדינות רבות בעולם, אשר החליטו להטיל על מותג הגלידות סנקציות.
ראוי לציין כי בן אנד ג'ריז לא הוציאו אף גינוי בנוגע למתקפת חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, בה נהרגו אלפי אזרחים ישראלים וזרים כאחד, וכי מדובר בגינוי חד צדדי כנגד ישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שימשיכו לייצר גלידות שזה עסקיהם בלי להתערב בעניין אחרים
    דנה 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם לא טועמת וטעמתי את הגלידות שלהם. רק תוצרת הארץ
    סגור
  • 1.
    גלידה
    דניאל 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן אנד ג׳ריס, תתעסקו בגלידות שלכם כי לא נראה לי שאתם מבינים
    סגור