בעולם

הצלחה לאוקראינה: יירטה מטוסים רוסים בשווי 108 מיליון דולר

מפקד חיל האוויר האוקראיני הודיע על ההצלחה גדולה וטען שמערך ההגנה האווירית של המדינה יירט שלושה מטוסי סוחוי רוסים בשווי 108 מיליון דולר, זאת לאחר שבשבוע שעבר יירטו 41 מל"טים איראנים
מערכת ice |  1
כלי טיס בלתי מאויש (צילום ויקיפדיה/ נחמיה גרשוני-איילהו)
הצלחה לחיל האוויר האוקראיני במלחמה נגד רוסיה? מיקולה אולשצ'וק מפקד חיל האוויר של המדינה הודיע אמש על הצלחה גדולה של מערך ההגנה האווירי שיירט שלושה מטוסי סוחוי 34 רוסים ששווים נאמד ב-108 מיליון דולר. מדובר במטוסים שאמורים להחליף את סוחוי 24 ותהליך קליטתם החל כבר ב-2007.
מדובר בהצלחה שנייה של חיל האוויר האוקראיני לאחר שרק בשבוע שעבר יירט 41 מל"טים איראנים בהם עשו רוסיה שימוש. המלחמה בין המדינות נמשכת קרוב לשנתיים, זאת לאחר שרוסיה פתחה במתקפה על שטח במזרח אוקראינה וסיפחה אותו אליה בפברואר 2022.
אתמול שר הבריאות האוקראיני  ויקטור ליאשקו, אישר את כניסתה של אוקראינה לשוק הקנאביס הרפואי ותאשר באופן רשמי לגליזציה. ההחלטה הגיעה על רקע טראומת המלחמה עם רוסיה. "אנחנו מבינים את כמויות האזרחים שזקוקים לטיפול ומודעים להשפעות הקשות של המלחמה על בריאות הנפש", אמר ליאשקו.

במסגרת המהפכה, אוקראינה תאפשר רגולציה והפצה של גראס לצרכים רפואיים, תעשייתיים ומדעיים. עוד אמר שר הבריאות האוקראיני כי: "הקבינט אישר גישה לאנשים הזקוקים לטיפול בסרטן ובתסמינים פוסט-טראומתיים כתוצאה מהמלחמה. אנחנו מבינים את כמויות האנשים הזקוקים לטיפול כתוצאה מכך, ואנחנו מבינים שאין לנו זמן לחכות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצויין... אירן ורוסיה שתי אלה צריכות ליפול
    ענת 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והעולם יהיה חופשי ממלחמות
    סגור