משפט

אלמנתו של מלך סעודיה ניצחה במאבק משפטי: זה הנכס שתקבל

אלמנתו שלך מלך סעודיה ניצחה במאבקה המשפטי בנוגע לאחוזה הממוקמת ברחוב יוקרתי בצפון לונדון. את התביעה הגישה קרן אסטוריון מליכטנשטיין, שאותה הקים המלך לפני שהלך לעולמו, וזו דווקא טענה כי היא הבעלים החוקיים של הנכס
מערכת ice |  1
משפחת המלוכה הסעודית
אלמנתו של מלך סעודיה המנוח, אל ג'ווהרה בנת אברהים עבד אל עזיז אל אברהים, ניצחה במאבקה המשפטי בנוגע לאחוזה מפורסמת בלונדון באחד הרחובות שזכו לכינוי "שדרות המילארדים". כידוע, ערב הסעודית משקיעה בשנים האחרונות כספים רבים באירופה, בין היתר בנכסים שונים, וזאת במטרה להיפטר מהתלות במכירות נפט בלבד. 
בית המשפט של לונדון דחה תביעה שהוגשה על ידי קרן אסטוריון מליכטנשטיין, אותה הקים המלך שנפטר. הקרן טענה כי לה מגיעה השליטה על נכסים רבים בשווי עשרות מיליוני ליש"ט, כאשר אחד מהם הוא אותה אחוזה גדולה בשדרות בישופ בצפון לונדון.
אותו בית היה חלק מסכסוך נרחב יותר שכלל נכסים בערים רבות באירופה, אשר כל אלו הועברו לאשתו של המלך לאחר מותו ב—2005. ההעברה נעשתה בצורה מסודרת וחוקית, לאחר שהמלך ניסח מכתב מפורט ובו מורה להעביר את כל הנכסים לאשתו.
הקרן, לעומת זאת, טענה כי החלוקה אינה הוגנת ולאלמנה הוענקו הרבה יותר נכסים ממה שהייתה אמורה לקבל. לו היו הנכסים מחולקים באופן שווה – אל אברהים הייתה מקבלת רק בין 10 אחוז ל-12 אחוז מהם. איך אומרים, נראה כי החיים לא תמיד הוגנים, ולאשתו של המלך כנראה הגיע קצת יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יכולים לסבול נשים שהן יורשות חזקות שנלחמות.
    רק שלא תהיה מפלצת. 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתתמוך בנשים כמוה.
    סגור