בעולם

לא לוקחים סיכונים: הצעד של גרמניה נגד הפרו-פלסטינים

גרמניה נוקטת בצעד נוסף נגד הפרו פלסטינים, לאחר שאסרה בחוק כל גילוי הזדהות עם ארגון הטרור חמאס, כעת היא אוסרת גם הפגנות פרו-פלסטיניות בערב השנה האזרחית החדשה
מערכת ice |  1
סטודנטים ערבים פרו-פלסטינים בקמפוס אוניברסיטה בישראל (ארכיון) (צילום תומר נויברג/פלאש 90)
גרמניה היא אחת המדינות שהפנימו את האירועים המזוויעים שאירוע בישראל בבוקר הרצחני של ה-7 באוקטובר, בו פרצו אלפי מחבלי חמאס לישראל וביצעו את אחד ממעשי הטבח הנוראיים שידעה ההיסטוריה האנושית.
ימים לאחר פרוץ המלחמה, החלו בעולם הפגנות פרו-פלסטיניות התומכות בטרור שביצע ארגון חמאס בישראל והחלו מפגינים רבים התומכים בטרור, להניף אותם בגאון ואף חלקם התגאו במעשי הטבח של חמאס.
בגרמניה נקטו במהירות בפעולות, ככל הנראה מתוך הבנה שנמצאים במדינה מוסלמים רבים, אשר גם הם תומכים בטרור, והדבר עלול להתפרץ גם שם. תחילה אסרו בגרמניה תמיכה כללית בארגון חמאס, הכוללת אמירות בעד הטבח או בעד הארגון, הנפה או החזקה של סמלי ארגון הטרור וכל פעולה אחרת התומכת בארגון או במעשיו.
כעת הרשויות הגרמניות נוקטות בצעד נוסף שעלול למנוע אירוע טרור שאולי תוכנן או פשוט למנוע חיכוכים בין קהילות. היום (ראשון) יחגגו מיליארדי אנשים ברחבי העולם את השנה האזרחית החדשה, וכך גם בגרמניה. לאחר שהתגלה כי תוכננו מספר הפגנות פרו פלסטיניות במהלך החגיגות, המשטרה המקומית החליטה לאסור אותן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בגרמניה הבינו שמוסלמים זו מחלה קשה וצריך להפטר ממנה.
    רוזנצוויג הגדול 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם יעשו את זה כמו שצריך.
    סגור