בעולם

בקרוב בישראל? ביידן העניק חנינה למורשעים בעבירות מריחואנה

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, החליט להעניק חנינה ב-11 מקרים בהם הורשעו בני אדם בעבירות מריחואנה, כאשר מדובר בעבירות שאין בהם מרכיב של אלימות
מערכת ice | 
ביידן העניק חנינה לאלפי משתמשי קנאביס (צילום pixabay, CBS News)
לאחר שנעשו בישראל מספר צעדים חקיקתיים לכיוון אי הפללה של עבירות ששימוש עצמי במריחואנה וצעדים נוספים להקלה על המטופלים בקנאביס רפואי, כעת אנו מתבשרים על חנינה נוספת שמעניק נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, למורשעים בעבירות קלות של מריחואנה במדינה.
הבית הלבן הודיע על 11 מקרים בהם הנשיא מוכן לחנון את המורשעים ואף אומרים כי לפי התבחינים החדשים, שהגיעו עם שינוי הגישה בשנים האחרונות בארה"ב כלפי עבירות מסוג זה, ישנם אלפים נוספים שיכולים לקבל את החנינה ועליהם להתחיל את התהליך הבירוקרטי לבקשה זאת.
כזכור, את שינוי הגישה המוצהר בממשל האמריקאי כלפי מריחואנה, החל ביתר שאת לבצע הנשיא לשעבר, ברק אובמה, שאף הצהיר בתחילת כהונתו באחד הראיונות לתקשורת, כי הוא התנסה בעבר במריחואנה ואף שאף לריאות (עקיצה לכיוונו של ביל קלינטון, שטען שניסה אך לא שאף לריאות).
מאז כהונתו של אובמה מספר רב של מדינות, כמו קולורדו, החלו באי הפללה ואף בחלק מהמדינות לגליזציה מלאה של מריחואנה. כעת נותר לראות האם בישראל יעקבו אחרי הצעדים המתבקשים ויחלו אותם גם פה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה