בעולם

אישור לפעולה מורחבת? הפרלמנט האירופי גינה את חמאס

הפרלמנט האירופי הצביע היום בעד הצעה המגנה את המתקפה הרצחנית של חמאס. ההצעה עברה ברוב של 500 תומכים מול 21 מתנגדים, מה שעשוי להוות אישור להמשך הפעולה הישראלית המורחבת ברצועת עזה
מערכת ice | 
האיחוד האירופי (צילום iStock)
ברוב מובהק: הפרלמנט האירופי הצביע היום בעד הצעה שמגנה את המתקפה הרצחנית של חמאס ומכירה בזכותה של ישראל להגן על עצמה. כחלק מכך, קראו חברי הפרלמנט לשחרר את כל החטופים השוהים ברצועת עזה. ההצעה עברה ברוב של 500 תומכים מול 21 מתנגדים.
כזכור, בעקבות מתקפת הטרור הקטלנית של חמאס לפני 12 ימים על ישובי עוטף עזה במהלכה נרצחו יותר מ-1,400 ישראלים, בנוסף ליותר מ-4,000 פצועים ו-יותר מ-200 ישראלים חטופים. לא מעט מנהיגים אירופיים ומערביים הגיעו לישראל בימים האחרונים כדי להביע תמיכה. לפני יומיים היה בביקור בארץ קנצלר גרמניה שולץ, אתמול נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שהגיע לביקור מיוחד בן מספר מצומצם של שעות והיום ביקר בארץ ראש ממשלת בריטניה ריצ'י סונאק.

מנהיגים נוספים צפויים להגיע בימים הקרובים, ביניהם ראש ממשלת יוון מיצטוקיס, נשיא צרפת עמנואל מקרון ונשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. ארצות הברית ובריטניה אף שלחו לאזור חופי ישראל ספינות שאמורים להרתיע את חיזבאללה ואיראן מפני אפשרות של הצטרפות למערכה מול חמאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה