בעולם

פרשת אונס התיירת בקפריסין מסתבכת: "נלקחה בכוח לחדר"

בקפריסין מתייחסים לפרשת אונס התיירת באיה נאפה בצורה חמורה, "הם יוחזקו בתאי המעצר שלנו בפאראלימני", הסביר קצין בכיר במשטרת איה נאפה ל"גרדיאן" הבריטי: "אנחנו לוקחים את ההאשמות האלה מאוד ברצינות". מבין חמשת החשודים, אחד מהם כבר שוחרר
מערכת ice |  2
ישראלים נעצרו בקפריסין (צילום vecteezy, shutterstock)
הפרשה מתחילה להסתבך עבור חמשת הצעירים הערבים-ישראלים שנעצרו אמש (שני) בקפריסין בחשד לאונס קבוצתי בתיירת בריטית 20. וכל זה דווקא בזמן ביקורו של רה"מ נתניהו באי השכן.
בקפריסין מתייחסים לפרשה בצורה חמורה, "הם יוחזקו בתאי המעצר שלנו בפאראלימני", הסביר קצין בכיר במשטרת איה נאפה ל"גרדיאן" הבריטי: "אנחנו לוקחים את ההאשמות האלה מאוד ברצינות". מבין חמשת החשודים, אחד מהם כבר שוחרר.
צילומים מבריכת המלון נלקחו על ידי המשטרה שהסבירה: "צילומי האבטחה במעגל סגור צריכים להראות אם היא נלקחה בניגוד לרצונה ובכוח לחדר", החשודים ייחקרו שוב בימים הקרובים.
לפי דיווחים בתקשורת המקומית, המשטרה עצרה את הגברים בני 19-20 לאחר שהתיירת הצעירה התלוננה במשטרת פמגוסטה כי הם אנסו אותה במלון דירות באיה נאפה. בחקירתם הכחישו את המיוחס להם וטענו כי יחסי המין היו בהסכמה.

לפי אחד הדיווחים, ישראלי אחד מתוך החמישה צפוי להשתחרר ועיקר החשדות הם נגד ארבעת חבריו. הם יובאו במהלך היום להארכת מעצר בבית משפט בקפריסין. משרד החוץ הישראלי מעודכן בפרשה וגם שגרירות ישראל בקפריסין מעורבת.
החשודים מיהרו לשכור את עורך הדין ניר יסלוביץ', שכזכור כמי שייצג את חבורת הצעירים הישראלים שנעצרו בשנת 2019 באותו מקום, איה נאפה, בנסיבות דומות. גם אז נחשדה קבוצה של 12 צעירים ישראלים באונס קבוצתי של תיירת בריטית, אלא שאז הוחלט לסגור את התיק נגדם והתיירת הואשמה בתלונת שווא והורשעה. טענת הצעירים אז היתה שהתיירת העלילה עליהם את האונס מאחר וצילמו אותה בניגוד לרצונה. רק בינואר 2022 נסגר התיק כנגד התיירת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תשאירו אותם אצלכם, עם עוד כל פושעי ישראל (ל"ת)
    שי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ע ר ב י ם !!! למה אתם רק אומרים ישראלים ???
    שמוליק 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נכון שהם יזראלים ונכון שיש הרבה ערבים ישראלים שהם ערבים יותר טובים גם מיהודים. בבקשה לכתוב ע ר ב י ם ישראלים, ךא רק ישראלים. כמו שהתשקורת כותבת חרדים ולא ישראלים, כך כשמדובר בערבים, בבקשה לומר ערבים ! וכל זה למרות שאני בטוח שבסוף יתברר שהיא ביקשה והם לא באמת אנסו אותה אלא פשוט הסכימו לשים לה חמישתם ביחד.
    סגור