בעולם

ראש העיר יצאה לדוג - ותפסה קוקאין בשווי מיליון דולר

ראש עיריית טמפה בפלורידה יצאה לדוג בים עם משפחתה, כשהבחינה בחבילה עם עשרות מנות קוקאין במשקל של למעלה מ-30 ק"ג ובשווי 1.1 מיליון דולר
מערכת ice | 
קוקאין בשווי מיליון דולר (צילום shutterstock, pexels)
ראש עיריית טמפה בפלורידה, ג'יין קסטור, לא האמינה מה תעלה בחכתה כאשר יצאה לדייג ביחד עם בני משפחתה בקבוצת האיים פלורידה קיז: למעלה מ-30 ק"ג קוקאין.
בתוך המים הבחינה קסטור בחבילה ענקית מוזרה וכבדה. היא משתה אותה אל תוך הסירה, פתחה אותה וגילתה בפנים עשרות מנות ארוזות של סמים. היא סימנה את מיקום המציאה בשעון החכם שלה, ואז מיהרה לחזור לחוף עם המציאה. כאשר הצליחה להגיע למקום עם קליטה סלולרית, הזעיקה את השריף של מחוז מונרו.
לפי הערכת משטרת מיאמי, שווי הסמים שנמצאו על ידי ראש העיר בים מוערך בלא פחות מ-1.1 מיליון דולר.
אגב, לפני עבודתה הנוכחית, כיהנה קסטור 31 שנים במשטרת טמפה. היא הייתה האישה הראשונה שכיהנה כמפקדת המשטרה בעיר, כאשר קיבלה את התפקיד באוקטובר 2009. קסטור שימשה בתפקיד שש שנים ולאחר מכן שמונה שנים נוספות בעבודה במחלק הסמים.
 
זו לא הייתה הפעם הראשונה שחבילות קוקאין נשטפו לחוף בפלורידה. באפריל האחרון, מנות קוקאין בשווי של יותר מ-100,000 דולר התגלו בשלושה חופים שונים במחוז וולטון, בין דסטין לחוף פנמה סיטי לאורך חוף פלורידה. כל אחת מהחבילות הללו נשאה עיצוב שונה, כשאחת מהן מחקה את לוגו המותג שאנל, על פי משרד השריף של מחוז וולטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה