בעולם

המורה נעלם לאחר שהותקף על ידי כריש בזמן גלישה

מורה בית ספר אוסטרלי בן 46 נעלם. ככל הנראה הוא טבע למוות לאחר שהותקף על ידי כריש בעת שגלש. עדי ראייה סיפרו כי ברגעיו האחרונים המורה ניסה להציל אחרים מהכריש שהתקרב לקבוצה
מערכת ice | 
כריש לבן (צילום אינסטגרם ג'ורדן אנסט)
סיימון בקנלו, בן 46, מורה בית ספר באוסטרליה נעלם בשבת. ככל הנראה הוא טבע למוות לאחר שהותקף על ידי כריש בעת שגלש במי החוף הדרומי של אוסטרליה. בקנלו היה בין יותר מתריסר גולשים, כולל ילדים, בחוף ווקר רוק בחצי האי אייר - אזור שתואר על ידי מקומי כ"טריטוריה לבנה גדולה" - לפי הדיווחים הוא נפגע על ידי אחד מהכרישים הטורפים באזור.
עדי ראייה סיפרו לתחנה המקומית 7NEWS כי ברגעיו האחרונים בקנלו ניסה להציל אחרים מהכריש שהתקרב לקבוצה, ואמר לעמיתיו הגולשים, "אל תדאגו, חיזרו לחוף".
ג'יידן מילאר, שהיה בין הגולשים במים במהלך מתקפת הכריש, אמר שהוא ראה את בקנלו נופל מהגלשן שלו ונגרר כל כך עמוק מתחת למים שהגלשן שלו התהפך זקוף ונשאר עומד כמו מצבה. "הוא נעלם", אמר מילר לאדלייד לחדשות, "ראינו את הכריש פשוט מתנגש בו מאחור".
סיימון בקנלו, 46
סיימון בקנלו. צילום: פייסבוק
המתקפה האכזרית התרחשה יחסית קרוב לחוף. בקנלו לא נראה מאז, ובמשטרה מאמינים שהוא מת. חתיכה מחליפת הצלילה שלו נמצאה על ידי כוחות החירום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה