בעולם

נציגי אוקראינה ורוסיה נפגשים פנים מול פנים: זה מה שקרה

בעצרת של ה-PABSEC השבוע, הנציגות האוקראינית ניסתה להפריע לנאום של הנציגה הרוסית, אך נתקלה במעצור. ניסיון המחאה לא התקבל יפה והנציגים האוקראינים הוצאו בכוח מהאולם. צפו
מערכת ice |  1
דגלי רוסיה ואוקראינה (צילום shutterstock)
כבר יותר משנה המלחמה שפתחה רוסיה על אדמות אוקראינה נמשכת ואין צפי לסיומה. נדמה גם כי הניסיונות לשיח והגעה לפשרה פשוט לא קיימים והעדות לכך הייתה ברורה יותר מתמיד בעצרת של ה-PABSEC, הכינוס הכלכלי למדינות הגובלות בים השחור, בטורקיה.
לעצרת הגיעו נציגים ממדינות רבות, בהן יוון, גאורגיה, מולדובה, רומניה, סרביה וגם אוקראינה ורוסיה. במהלך העצרת נאמו מספר אישים ונציגים וכאשר עלה הנציג הרוסי לנאום, הנציגות של אוקראינה ניסתה לשבש את המהלך. הניסיון הזה לא התקבל בברכה בקרב יו"ר הפרלמנט הטורקי שהפסיק את הנאום ודרש להוציא את הנציגות האוקראינית מהאולם.
בתיעוד המצולם מהמקרה ניתן לראות כיצד הנציגות האוקראינית נעמדת לצד הנציגה הרוסית, מרימה את דגל אוקראינה ומנסה בכל כוחה להפריע. לאחר מכן הנציג האוקראיני מוצא בכוח מהאולם.
נזכיר כי לקראת ימי הקיץ ישנו צפי כלכלי שהלחימה בין הצדדים בחזית תחזור בכל הכוח. לאחרונה אוקראינה קיבלה ציוד מלחמה רב מגרמניה, ארה"ב ונוספות, ובו טנקים ונשק.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לחבר פרלמנט אוקראיני שהביא מכות למחבל רוסי
    USA 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאווה לראות אין הנציג האוקראיני נילחם על הכבוד ובאלימות !!!!
    סגור