בעולם

אחרי ימים של חיפושים: גופת פעוט אותרה בתוך תנין

גופתו של טאילין מוסלי בן השנתיים אותרה באגם בפלורידה, מספר ימים לאחר ששוטרים גילו את גופת אימו בדירה סמוכה. על פי החשד האם נרצחה על ידי אביו של הפעוט
מערכת ice |  1
תנין (צילום ויקפדיה)
המשטרה בפלורידה הודיעה היום כי לאחר ימים של חיפושים, גופתו של פעוט אותרה בפיו של תנין. מספר ימים לפני כן, אותרה גופתה של אימו בדירה בעיר סנט פטרסבורג סמוך לאגם בו טאילין מוסלי בן השנתיים נמצא. תומאס מוסלי, אביו בן ה-21 של הפעוט, מואשם ברצח מדרגה ראשונה של בנו וג'פרי, אישתו.
על פי מפקד המשטרה המקומי אנתוני הולוואי, ג'פרי נמצאה ביום רביעי בביתה במה שתוארה כ"זירה אלימה במיוחד". תומאס הגיע ביום שישי לבית החולים עם פצעים וחתכים מרובים בידיו.
החיפושים אחרי טאילין ארכו כמה ימים ובוצעו על ידי צוותים רבים של כוחות ביטחון שונים, כולל צוללנים, מפעילי רחפנים וכלים בלתי מאוישים. על פי הודעת המשטרה, כוחות שפעלו באזור האגם זיהו לפתע עצם בלתי מזוהה בפיו של אחד התנינים, ואז הבינו שמדובר בגופתו של הפעוט. השוטרים במקום ירו לעבר התנין, שהשליך את הגופה, אותה השוטרים הצליחו לאסוף.
"הצלחנו לחלץ את גופת הילד בשלמותה", אמר הולוואי, "אני מצטער שזה היה צריך להסתיים ככה". במשטרה הוסיפו כי בשלב זה לא ברור כיצד נגרם מותו של טאילין, ואם כבר היה מת כשנקלע למלתעות התנין או שהוא עצמו הרג אותו.
האב, המואשם ברצח משפחתו, אינו מדבר עם המשטרה בשלב זה, ולפי שעה הוא עדיין מאושפז בבית החולים בשל הפציעות שהוא סובל מהן. במשטרה חושדים שהוא נפגע במהלך עימות פיזי שהתפתח עם אשתו, לפני שרצח אותה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי השליך אותו לאגם (ל"ת)
    דורי 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור