בעולם

בהונאה מתוחכמת: אוקראינה חשפה תמונות אינטימיות של נשות טייסים רוסים

אשת קצין בכיר בחיל האוויר הרוסי נפלה להונאה של האקרים אוקראינים ועזרה לחשוף פרטים של 12 טייסים, שיועילו להפליל את רוסיה בפשעי מלחמה. חלק מהפרטים והתמונות שנחשפו
מערכת ice |  2
נשות הטייסים הרוסים (צילום Inform Napalm/east2west news)
ארגון אקטיביסטי באוקראינה בשם informnapalm הצליח להונות קבוצה של נשות אנשי חיל אוויר רוסים להצטלם לצילומים שחשפו את זהותם של בעליהן - שלכאורה היו אחראים להפצצת תיאטרון מריופול שהפך למקלט במרץ האחרון, והרג מאות אזרחים.
מבצע ההונאה הווירטואלי חשף שנים עשר טייסי קרב מובחרים בקרמלין להאשמות פוטנציאליות של פשעי מלחמה בקשר הן לטבח התיאטרון האכזרי והן למאות תקיפות אוויריות אחרות על בתים ועסקים אוקראינים, כך דיווח ה-Kyiv Post.

Inform Napalm/east2west news

בראש המבצע עמדה קבוצת האקרים אוקראינית בשם Cyber Resistance, העוסקת במלחמת גרילה, ו-InformNapalm, ארגון עיתונאי אוקראיני. פעולת הסייבר הצליחה לפרוץ למייל של קולונל סרגיי אטרושצ'נקו, מפקד גדוד תעופה 960, שהוצב בחצי האי קרים, לפי InformNapalm.

ההאקרים התחזו לקצין רוסי בגדוד, יצרו קשר עם אשתו של אנטרושצ'נקו ושכנעו אותה לארגן צילום עם נשותיהם וחברותיהם של הטייסים האחרים, כביכול כדי להגביר את המורל, אמר הארגון.

Inform Napalm/east2west news
ליליה אנטרושצ'נקו בלעה את הפיתיון, והשתמשה במעמדה כאשת קולונל כדי לשכנע 11 נשים אחרות של אנשי חיל האוויר להצטלם במדים הצבאיים של בן הזוג, ובכך לחשוף את זהותיהם ולספק מבט מקרוב על מטוסי המלחמה.
ההאקרים התבייתו על אטרושצ'נקו, פרסמו את הרישומים האישיים והפיננסיים שלה ושל בן זוגה, וכן פרסמה שתי תמונות של ליליה בהלבשה תחתונה ששלחה לו. InformNapalm ציינו שהם גילו איפוק כאשר פרסמו רק "תמונות הגונות שבהן היא לובשת כמה בגדים, כדי לתת דוגמה" לתמונות הסקסיות ששלחה לבעלה.

Inform Napalm/east2west news
הפעילים שלחו את הראיות החדשות לבית הדין הפלילי הבינלאומי, בעודו פועל להגיש כתב אישום נגד נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.
הידיעה הגיעה לאחר שגורמים אמריקאים אמרו ביום שני שהם תומכים בבית דין מיוחד להעמדה לדין של בכירים בקרמלין בקשר לפלישה האכזרית ללא התגרות, שנמצאת כעת בחודש ה-14.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיפשים
    משה 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול כך טפשים במקום לסגור עניין עם הרוסים הם ממשיכים בכול דרך לנגח על חשבון פשוטי העם שמתים ונפצעים כמה חבל על כול יום וכול רגע של המלחמה המיותרת הזאת כשבה מישהו חזק ושורף לך את החצר אתה לא מתגרה בו שלא ישרוף לך את כול הבית .אלה אם כן אתה טיפש...!!!!
    סגור
  • 1.
    היא אוקראינית לא רוסיה (ל"ת)
    חכם 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור