בעולם

קשישה הוכתה למוות באוסטרליה: השעון שלה תיעד את הרצח

בית המשפט באוסטרליה גזר 29 שנות מאסר על תומאס בדנר. תומאס רצח את אימו ג'ודי בת ה-78 בשנת 2021. השעון החכם של ג'ודי תיאר את כל האירוע ועזר למשטרה בפענוח הרצח
מערכת ice | 
בית משפט (צילום freepik)
בית המשפט האוסטרלי גזר שלשום (שלישי) 29 שנות מאסר על תומאס בדנר באשמת רצח אימו ג'ודי בדנר בת ה-78. ג'ודי תוארה כניצולת שואה ונמצאה ללא רוח חיים בביתה בצ'לסי, פרוור בעיר מלבורן, במדינת ויקטוריה בשנת 2021. ג'ודי נמצאה עירומה בחדר השינה שלה עם חבלות ברחבי הגוף.
מומחים לרפואה משפטית קבעו שג'ודי בת ה-78 נרצחה כתוצאה מחנק שנגרם על ידי אדם אחר בנוסף לחפף קהה ששומש להכות אותה. ג'ודי ענדה שעון חכם באותו זמן שתיעד את כל מסע הרצח על ידי בנה בזכות יומן הפעילות שלו.
על פי ממצאי היומן שבשעון החכם ג'ודי ישנה בשעה 2:00 בערך והתעוררה ב- 4:47 כך על פי מדדי הדופק שלה. בנוסף על פי השעון בשעה זו בערך היא הייתה פעילה מאוד ולאחר מכן הדופק שלה הפסיק בבת אחת. על פי ההערכות זוהי השעה בה היא נרצחה. 
 
על פי ממצאי החקירה החשד הוא שבנה תומאס הוא אחראי למעשה הרצח. בחודשים שלפני הרצח ג'ודי העידה שבנה נוטר לה טינה על אירועים שונים שהיו בעבר והוסיפה שהיא חוששת מפניו. תומאס החליט לכפור באשמה במהלך כל המשפט וטען שהרוצח הוא חבר המשפחה- דני כהן. השופט טיני פסק על תומאס כ- 29 שנות מאסר מתוכם ריצה כבר שנתיים בבית המעצר המחוזי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה