בעולם

כוכבת "חופשי על הבר" הלכה לעולמה בגיל 71

השחקנית האמריקאית קירסטי אלי נפטרה הלילה בגיל 71 לאחר מאבק במחלת הסרטן. זכתה בשני פרסי אמי וזכורה בעיקר כרבקה האו מנהלת הבר בסיטקום המיתולוגי "חופשי על הבר" ומטרילוגיית "תראו מי שמדבר" לצד ג'ון טרבולטה
מערכת ice |  1
קירסטי אלי (צילום Alan Light ויקיפדיה)
השחקנית קירסטי אלי, הזכורה לכולנו מהסיטקום המיתולוגי "חופשי על הבר" וסרטי "תראו מי מדבר", הלכה לעולמה לפנות בוקר (שלישי) בגיל 71, לאחר מאבק במחלת הסרטן.
ילדיה של השחקנית פרסמו בחשבון הטוויטר שלה על הבשורה: "אנו עצובים להודיע לך שאמנו המדהימה, החזקה והאוהבת נפטרה לאחר מאבק בסרטן, שהתגלה רק לאחרונה. היא הייתה מוקפת במשפחתה הקרובה ביותר ונלחמה בעוצמה רבה, והותירה אותנו עם שמחת החיים הבלתי נגמרת שלה ועם ההרפתקאות שצפויות לה. עד כמה שהיא הייתה אייקונית על המסך, היא הייתה אמא וסבתא מדהימות עוד יותר".

"הלהט והתשוקה של אמא שלנו לחיים, לילדיה, נכדיה ולבעלי החיים הרבים שלה, שלא לדבר על חדוות היצירה הנצחית שלה, היו ללא תחרות והותירו אותנו מלאי השראה לחיות את החיים במלואם בדיוק כפי שהיא עשתה", נכתב בהצהרה.
אלי זכתה בקריירת המשחק הארוכה שלה בשני פרסי אמי, על תפקידיה ב"חופשי על הבר" (1991) ו"אמא של דייוויד" (1994). היא החלה לשחק על המסך הקטן בשנת 1982 ב"מסע בין כוכבים 2", אך פרצה לתודעת העולם כשהחליפה את שלי לונג בסדרת "חופשי על הבר" וגילמה את מנהלת הבר החזקה והעצמאית רבקה האו. מבין הסרטים הרבים בהם הופיעה, כאמור הבולט שבהם היה בטרילוגיית הסרטים "תראו מי שמדבר" לצד ג'ון טרבולטה.
 

בשנת 1997 החלה לככב כשחקנית ומפיקה בסדרה "הארון של ורוניקה". ב-2010 כיכבה בסדרת ריאליטי, "החיים הגדולים של קירסטי אלי", בה הוצג תהליך הירידה במשקל שלה. ב-2011 השתתפה בעונה ה-12 של "רוקדים עם כוכבים" והגיעה למקום השני. ב-2012 השתתפה בעונת האול סטארז של התכנית וסיימה אלי במקום השביעי. ב-2016 השתתפה בסרט "אהבה בהפרעה". בשנת 2020 שיחקה בסרט מקורי של רשת Lifetime‏ "You Can't Take My Daughter" לצדה של לינדסי פונסקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתוקה,מקסימה... ככ עצוב (ל"ת)
    ניצן 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור