בעולם

אילון מאסק קיים פגישה מפתיעה עם נשיא צרפת עמנואל מקרון

על הפגישה דיווח נשיא צרפת מחשבון הטוויטר שלו. לפי הדיווחים, השניים דנו בהגבלת התכנים הפוגעניים ברשתות החברתיות ובנושאי האקלים
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
נשיא צרפת עמנואל קיים אמש (שישי) פגישה עם בעלי טוויטר, המיליארדר האמריקאי אילון מאסק במהלך סיורו הרשמי בניו אורלינס. לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, השניים שוחחו בנוגע למדיניות "מיתון התכנים" של הרשת החברתית.
 לאחר הפגישה בין השניים שנערכה במהלך ביקור הנשיא הצרפתי בארה"ב, צייץ מקרון בטוויטר כי הרשת החברתית "חייבת לעשות מאמצים כדי להתאים את עצמה לרגולציה האירופית". יממה לפני הפגישה הביע מקרון את דאגתו בתקשורת האמריקנית מהמדיניות של מאסק בטוויטר, שהכריז על "חנינה" לחשבונות שנחסמו בעבר, ואמר כי "יש מגבלות" לחופש הביטוי.
עוד אמר הנשיא הצרפתי כי מאסק הבטיח לו שטוויטר תמשיך להשתתף ב-Christchurch Call, אוסף של ממשלות, ספקי שירותים מקוונים וארגונים אזרחיים הנלחמים בתוכן טרוריסטי, קיצוני ואלים באינטרנט.
נושא נוסף שעמד על הפרק במהלך הפגישה הוא המלחמה במשבר האקלים. "בהתאם לשאיפה שלנו לשחרר פחמן ולתיעוש מחדש של צרפת ואירופה, שוחחתי היום עם אילון מאסק על פרויקטים תעשייתיים ירוקים עתידיים, בפרט על ייצור רכבים חשמליים וסוללות", אמר מקרון. מאסק השיב כי "היה כבוד לראות אותך שוב. מצפה לתוכניות מרגשות בצרפת!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה