בעולם

הערכה: קניה ווסט הפסיד חצי מיליארד דולר בגלל התבטאויותיו

אחרי אינספור התבטאויות אנטישמיות ששיאן אמש בתוכנית ראיונות, מה שהוביל להפסקת ההתקשרות של מותג Yeezy עם אדידס, איבד קניה ווסט על פי ההערכות כחמצית משווי האימפריה שלו
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום freepik, יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
הראפר ומעצב האופנה האנטישמי קניה ווסט (Ye) לא מפסיק לפלוט שטויות בקצב מסחרר, אבל פרט לקריירה והמוניטין האישי שלו, הוא גם הורס לעצמו את המצב הפיננסי. אחרי שבנה אימפריה כלכלית המוערכת בשווי של כמיליארד דולר, נראה כי לא ישוב להיות מיליארדר עוד לעולם.
ב-25 לאוקטובר הודיעה חברת אדידס על הפסקת שיתוף הפעולה בן שבע השנים עם קניה ווסט, בעקבות התבטאויותיו הגזעניות והאנטישמיות: "אדידס לא מגלה סובלנות לאנטישמיות ולכל צורה אחרת של שיח שנאה", נכתב בהודעה הרשמית של החברה.

קניה עדיין מחזיק במותג הנעליים Yeezy, שתחת אדידס הרוויחה כ-250 מיליון דולר בשנה. אתר Celebrity net worth פרסם הערכה כי המותג עדיין חזק מספיק כדי בסופו של דבר להתאושש, ואילו היה קניה מתעשת ומגנה את האנטישמיות, היה יכול לגרוף רווחים שנתיים של לפחות 100 מיליון דולר. במילים אחרות, על הנייר המותג שווה כמיליארד דולר. לכך יש להוסיף את ההון האישי של ווסט המוערך בכ-300-400 מיליון דולר.
אולם, אחרי עוד מופע אימים אמש בתוכניתו של איש הימין הקיצוני, אלכס ג'ונס, נראה כי קניה עבר את נקודת האל חזור. המותג שלו הורעל ו-Yeezy לא יחזור אי פעם למה שהיה. לכן, לפי הערכת האתר, קניה ווסט כבר לא יהיה מיליארדר והיום השווי הנקי שלו יורד לכ-500 מיליון דולר.
אמש הופיע ווסט בתוכנית הראיונות חבוש מסכת פנים מלאה עם רוכסן באמצע, התנפל על ג'ונס ואיבד את סבלנותו, איים על נתניהו ולא התבייש לשבח את התלבושות והכישורים האדריכליים של היטלר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה