בעולם

אחרי שחלתה בטרשת נפוצה: ההישג המרגש של כריסטינה אפלגייט

כריסטינה אפלגייט (קלי באנדי ב"נשואים פלוס") שחשפה כי אובחנה לפני כשנה כחולת טרשת נפוצה, זכתה לכוכב על שמה בשדרת הכוכבים בהוליווד. צפו בהופעה הפומבית הראשונה שלה
מערכת ice | 
כריסטינה אפלגייט (צילום ויקיפדיה)
זמן קצר לאחר שחשפה כי אובחנה כחולה בטרשת נפוצה, השחקנית כריסטינה אפלגייט (קלי באנדי ב"נשואים פלוס"), זכתה לכוכב על שמה בשדרת הכוכבים בהוליווד.
זו היתה הופעתה הפומבית הראשונה של אפלגייט (50), מאז שנחשף כי התגלתה אצלה טרשת נפוצה בקיץ 2021. למעשה אפלגייט היתה אמורה לקבל את הכוכב על שמה כבר לפני שנתיים, אך הטקס נדחה עקב מגפת הקורונה. אפלגייט הגיעה לטקס בהוליווד כאשר היא יחפה, ונעזרת במקל הליכה. היא נתמכה על ידי חבריה לסדרה "נשואים פלוס", קייטי סגל, דיוויד פאוסטינו ואמנדה בירס.

אפלגייט, שכבר חלתה בסרטן השד בעבר ונאלצה לעבור כריתה, היתה נרגשת מאוד בטקס והודתה לחבריה: "האנשים האלה מטפלים בי. הם מטפלים כל יום בחיי, ובלעדיהם אני לא יודעת מה הייתי עושה".
כן הודתה אפלגייט למעריציה ובמיוחד לבתה בת ה-11, "האדם החשוב ביותר בחיים שלי", ציינה, "תודה לך שאת לצדי בכל הדבר הזה. אה וכן, אני חולה. שמים לב?". עוד הוסיפה אפלגייט: "היו לי חיים די מעניינים. היום הזה חשוב לי הרבה יותר מאשר אתם מתארים לעצמכם".
כריסטינה אפלגייט אובחנה כחולה במהלך צילומי העונה השלישית של הסדרה בכיכובה, "בשבילי אתם מתים", מה שגרם לעיכוב בצילומים. בריאיון לניו יורק טיימס, סיפרה על הקושי להתרגל למצב החדש: "הייתי צריכה לעבד את האובדן של החיים שלי", והוסיפה כי לא השלימה עם המחלה: "אני לעולם לא אקבל את זה. אני כועסת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה