עסקי ספורט

ירוויח 11 מיליון דולר? האגדה האמריקאית חושפת את האוסף הנוצץ

אגדת הפוטבול האמריקאית טום בריידי, שזכה שבע פעמים בסופרבול ומאז שפרש החל לפרשן, עומד להציע למכירה פומבית אוסף מרשים של שעונים ומזכרות ספורט. בריידי:  "אני מקווה שהפריטים יביאו להם שמחה והשראה כפי שהביאו לי"
מערכת ice | 
צילום the late show, יוטיוב
בתאריך העשרה בדצמבר תתקיים מכירה פומבית ייחודית בניו יורק, בה יוצע אוסף מרשים של שעוני יוקרה ופריטי ספורט מהקריירה של טום בריידי, השחקן האגדי. בריידי, שזכה בשבעה סופרבולים, מקווה לשתף את אוהדיו באוצרות שהיוו חלק בלתי נפרד מהמסע שלו.
המכירה, שכותרתה "ה-GOAT: שעונים ואוצרות של טום בריידי", תכלול 27 שעונים ששוויים הכולל מוערך בין 3 ל-6 מיליון דולר, וכן 20 פריטים נוספים, ששווים נע בין 3 ל-5 מיליון דולר.
 

בין הפריטים הבולטים ניתן גם למצוא את החולצה שבריידי לבש במשחקו האחרון במכללות, שמוערכת בסכום של 300 עד 500 אלף דולר, וקסדה משנת 2021/22, ששווייה מוערך בין 100 ל-150 אלף דולר.
בריידי, הביע התרגשות מההזדמנות לתת לאוהדים ולאספנים להחזיק פריטים מהקריירה שלו, ואמר: "אני מקווה שהפריטים יביאו להם שמחה והשראה כפי שהביאו לי". בינתיים, שוק הפריטים האספניים והשעונים נמצא באתגרים, אך המומחים מעריכים כי פריטים ייחודיים כמו אלו של בריידי עדיין ימשיכו למשוך את התעניינות של הקונים ושל מעריציו של השחקן המצליח.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה