מדדים ומחקרים

טום בריידי מסיים קריירה מפוארת במיוחד: כמה הוא שווה?

שחקן הפוטבטל שהוכרז כ-"גדול בכל הזמנים", צפוי להודיע על סיום הקריירה המפוארת בגיל 44. בחוזה האחרון שלו בטמפה ביי הוא הרוויח 50 מיליון דולר בשנתיים, כמה הוא שווה היום?
מערכת ice | 
טום בריידי (צילום ויקיפדיה)
אחד משחקני הפוטבול הטובים בכל הזמנים, טום בריידי, צפוי להודיע על פרישה בגיל 44. לאחר 22 עונות שבהן זכה בכל תואר אפשרי, שבר שיאים והפך את ניו-אינגלנד לאימפריית פוטבול, הקווטרבק המפורסם החליט לסיים את הקריירה.
טום בריידי סיים את לימודיו בתיכון ב-1995, שם שיחק כדורגל, בייסבול וכדורסל. הוא הפך לקוורטרבק הפותח של קבוצת התיכון שלו. לאחר ששלח קלטות וידאו שלו למספר קבוצות, בריידי חתם בקולג' באוניברסיטת מישיגן. בקולג', בריידי שימש כ-קוורטרבק הגיבוי והתקשה לקבל זמן משחק. גם לאחר 2 עונות שבהן פתח בכל המשחקים ורשם קריירת קולג' מרשימה, הוא נבחר בדראפט רק במקום ה-199 בסיבוב השישי של דראפט 2000, על ידי ניו אינגלנד פטריוטס.
מאז, הוא שיחק 20 עונות ב"פטריוטס", מתוכם זכה ב-7 סופרבולים, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה. הוא הקוורטרבק שניצח הכי הרבה משחקים בתולדות ה-NFL. הוא הוביל את הפטריוטס ליותר תארים (16) מכל רכז אחר בהיסטוריה של ה-NFL. בריידי הוביל את הפטריוטס לשיא NFL של שמונה משחקי אליפות AFC רצופים מאז 2011 (ו-13 בסך הכל). בנוסף, בריידי מחזיק בשיא המסירות המוצלחות בטאצ'דאון.
בין 2000 ל-2019 בזמן שטום היה עם הפטריוטס, הוא הרוויח 230 מיליון דולר בקריירה שלו ממשכורת בלבד. כל זה כמובן ללא הרווחים של אשתו, דוגמנית העל הברזילאית ג'יזל בונדשן, שווה קרוב לחצי מיליארד דולר.
במרץ 2020, בריידי הודיע ​​שהוא עובר מהניו אינגלנד פטריוטס לטמפה ביי בוקנירס. החוזה של טום בטמפה ביי היה שווה כ-50 מיליון דולר לשנתיים, ועם בונוסים הוא יכל להגיע לעוד כמה מיליונים. בסיום השנתיים שם, הוא הרוויח מינימום 280 מיליון דולר בשכר, ועד סוף הקריירה שלו, בריידי אמור להגיע ל-420 סה"כ מיליון דולר ממשכורות.
 
ב-2018 שילמו טום ובת זוגו ג'יזל 25.5 מיליון דולר עבור יחידה בקומה ה-12 בבניין בניו יורק. הם מכרו את היחידה הזו בדצמבר 2020 תמורת 40 מיליון דולר. עדיין יש להם יחידה קטנה יותר באותו בניין. הונו של בריידי מוערך כיום בין 250  ל-300 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה