עסקי ספורט

טום בריידי לצד ישראל: שיתף פוסט תמיכה נגד חמאס

שחקן הפוטבול האגדי שיתף בעמוד האינסטגרם שלו פוסט תמיכה בישראל, זו אינה הפעם הראשונה בה בריידי מפגין תמיכה בישראל אל מול מתקפת הטרור הקטלנית שביצעו חמאס חמאס ביישובי עוטף עזה 
מערכת ice | 
צילום the late show, יוטיוב
שחקן הפוטבול האגדי טום בריידי שיתף בחשבון האינסטגרם שלו פוסט תמיכה בישראל, נגד מתקפת הטרור הקטלנית של מחבלי חמאס שבוצע ב-7.10 בהן טבחו ורצחו יותר מ-1,400 ישראלים ונחטפו לעזה 238 ישראלים נוספים.
כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בה בריידי עומד לצד ישראל, כאשר מספר ימים לאחר מתקפת הטרור כתב בחשבון לו: "אין שטח אפור כשזה מגיע לגינוי מתקפת הטרור של חמאס על אזרחים ישראלים. אין בן אנוש שדבר כזה מגיע לו, הלב שלי נשבר, מחריד לראות את האלימות הזו נמשכת".
שחקן הפוטבול האגדי בן ה-45 פרש לפני 10 חודשים סופית לאחר קריירה ארוכה ועשירה ב-NFL. "בוקר טוב חבר'ה, אני מידע אגיע לנקודה: אני פורש סופית", מסר בריידי. "אני יודע שהודעת הפרישה הקודמת שלי הייתה עניין גדול, אז כשהתעוררתי הבוקר חשבתי שפשוט אלחץ על הקלטה ואודיע לכם קודם. אני לא אהיה ארוך. אני חושב שאתה מקבל רק פרישה מרגשת אחת, ואת שלי ניצלתי בשנה שעברה".

בריידי המשיך בהודעתו והודה לכולם – "תודה רבה חבר'ה, לכל אחד ואחת מכם, שתמכתם בי. המשפחה שלי, החברים שלי, חבריי לקבוצה, המתחרים שלי, אני יכול להמשיך לנצח, יש יותר מדי. תודה לכם שנתתם לי לחיות את החלום שלי. לא הייתי משנה דבר. אוהב את כולכם".
בריידי הוא השחקן היחיד בהיסטוריית ה-NFL עם שבע טבעות סופרבול, היחיד עם חמישה תארי MVP של הסופרבול ומחזיק ברשימה ארוכה של שיאים ופורש כשחקן הגדול בתולדות ה-NFL.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה