עסקי ספורט

המחווה של שחקן ברצלונה לילדי העוטף נחשפת: זה מה שתרם

סרג'י רוברטו, בעלה של קורל סימנוביץ' חתם על 60 חולצות של קבוצתו ברצלונה ושלח במתנה לילדי הדרום והעוטף
מערכת ice | 
סרג'י רוברטו (צילום מתוך האינסטגרם)
קשר ברצלונה ובעלה של קורל סימנוביץ' סרג'י רוברטו במחווה נוספת לישראל וילדי העוטף: חתם על 60 חולצות של קבוצתו ושלח אותן לילדי העוטף.
כזכור אין זו המחווה הראשונה של הזוג המלכותי שגר בספרד אך נשאר מחובר לישראל: על פי הפרסום ב"גיא פינס", הזוג הנוצץ גם תרם את חלקו למען תושבי העטוף עם סכום שעל פי הערכות עומד על כ-100,000 שקל לתושבים שחייהם קרסו בעקבות הטבח של חמאס ב-7.10. הזוג כאמור מתגורר בשנים האחרונות בברצלונה יחד עם שני ילדיהם קאיה ודילן רוברטו, אך נותרו מחוברים לישראל.
לאחרונה, שחקנים נוספים בקרב הליגה הספרדית התגייסו למען תושבי העוטף ותרמו מענם כספים, כמו לדוגמא, שוער שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה ואשתו מישל גרציג אשר תרמו לתושבי הדרום וגייסו עוד סכומי עתק מחבריהם בחו”ל.

כאמור רוברטו וסימנוביץ’ נמצאים בזוגיות מאז שנת 2014, ובמאי 2018 הזוג נישא בישראל. מאז שפרצה המלחמה המגן הימני ספג ביקורת רחבה על כך שמרות הקשור ההדוק שלו ושל אשתו לישראל הוא בחר לשתוק ולא להתייחס בכלל לאירועים האחרונים, אך ככול הנראה הלחץ הגדול על בני הזוג מברצלונה גדל כשהם הבטיחו לאחרונה שבקרוב נשמע גם מהם התייחסות לכל המצב וכעת ניתן להגיד כי התגובה הגיעה באופן מבורך על ידי תרומה עצומה למען תושבי העוטף שעוברים בזמן זה תקופה קשה מנשוא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה