בעולם

טרמאפ על רצח החטופים: "ביידן ישן על החוף"

נשיא ארה''ב לשעבר דונלד טראמפ התייחס לרצח שלושת החטופים ותקף את קמלה וביידן "היעדר מוחלט של "מנהיגות" שקמלה וביידן מייצגים"
דורון בלוך | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
בעקבות מבצע חילוץ גופותיהם של ששת החטופים ז''ל, שמסתמן כי הוצאו להורג ברצועת עזה על ידי מחבלי החמאס, ובהם גם הרש גולדברג פולין ז''ל, שהיה אזרח אמריקאי.  נשיא ארצות הברית לשעבר והמועמד לנשיאות, דונלד טראמפ, התייחס לכך בחשבונו הפופולרי ברשת החברתית 'truth', ותקף את נשיא ארה''ב ג'ו ביידן ואת סגניתו קמלה האריס על רקע האירוע הקשה.
"אנו מתאבלים על מותם חסר היגיון של בני הערובה הישראלים, לרבות אזרח אמריקאי נפלא, הרש גולדברג-פולין, שנרצח על ידי חמאס" פתח טראמפ את דבריו וטען כי זאת "בשל חוסר מוחלט של כוח ומנהיגות אמריקאים".
עוד הוסיף טראמפ להבהיר "אל תטעו - זה קרה כי החברים קמאלה האריס וג'ו ביידן העקום הם מנהיגים גרועים. אמריקאים נטבחים מעבר לים, בעוד שקמאלה מזלזלת וממציאה שקרים לגבי משפחות כוכב הזהב (היינו חיילים אמריקאים שנהרגו באפגניסטן), וביידן ישן על החוף ביום ה-16 ברציפות של חופשה. יש להם דם על הידיים!".
כמו כן המשיך טראמפ בטענה "למרבה הצער, זה היעדר מוחלט של "מנהיגות" שקמאלה וביידן מייצגים - כזו שמאפשרת לטרוריסטים לקחת חיים אמריקאים, כי אכפת להם רק לחזק את משרד המשפטים נגד יריבם הפוליטי" זאת, כשהוא מתייחס לעצמו בפרשיות בהן נחקר.
"בדיוק כמו הנזק של נסיגת אפגניסטן שגבתה 13 חיים אמריקאים" סיים את דבריו "שיקול הדעת של קמאלה וביידן לא רק סיכן חיים, אלא אחראי ישירות למקרי מוות מיותרים שמעולם לא היו צריכים לקרות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה